Всього через кілька годин після того, як прем’єр-міністр Великобританії Ріші Сунак оголосив про «нову місію» зробити математику обов’язковою для всіх учнів віком до 18 років, агенція Saatchi & Saatchi UK вирушила на Даунінг-стріт у Лондоні, щоб запросити пана Сунака натомість приєднатися до більш інклюзивних та працьовитих амбіцій: стимулювати креатив у школах, щоб допомогти підняти економіку Великобританії.
У четвер агентство найняло вантажівку, щоб нагадати прем’єру, що не тільки вміння рахувати надаватиме сил молодим людям і монетизувати їхній потенціал для нації. З написом «Інвестиції в креатив — це не подвійна математика», автомобіль об’їхав Парламентську площу, щоб нагадати прем’єр-міністру про те, що, за оцінками, креативна індустрія щорічно приносить економіці Великобританії 115 мільярдів фунтів стерлінгів. Дохід під загрозою через постійне недофінансування мистецтва, а тому – запропонувати свою допомогу через безкоштовну освітню платформу Upriser.
Кріс Кей, генеральний директор Saatchi & Saatchi UK, коментує: «Оскільки Британія наближається до важкого року, похвально те, що прем’єр-міністр намагається зробити зі своїм освітнім мандатом, але, на наш погляд, дуже важливо, щоб світле британське майбутнє було відкрито завдяки креативні уми насамперед. Upriser не може зробити це самотужки, але партнерство великих компаній зі школами по всій Великій Британії — це крок у правильному напрямку, який допоможе надихнути наступне покоління креативних мислителів».
Сара Дженкінс, керуюча директорка Saatchi & Saatchi UK, додала: «Дуже важливо, щоб ми також могли розставляти пріоритети та фінансувати креатив на шкільному рівні, щоб наступне покоління блискучих мислителів, творців та фахівців з ремонту знало та надихалося кар’єрою та можливостями, які пропонують креативні промисловості. Ось що таке Upriser наша безкоштовна загальнонаціональна інформаційно-пропагандистська програма для шкіл. Ми сподіваємося, що ті, хто бачив вантажівку, і, звичайно ж, пан Сунак, розглянуть можливість взяти участь».
Upriser від Saatchi & Saatchi, запущена наприкінці 2022 року, є безкоштовною масштабованою партнерською платформою, доступною для будь-якої школи в Англії. Планується повне розгортання у Великій Британії. Платформа, розроблена, щоб надихати силою креативу та заснована на дворічному партнерстві Saatchi & Saatchi з Harris Academy Greenwich, пропонує молодим людям у віці 11–18 років реальне, відчутне знайомство та шлях до креативних індустрій.