Інтернет сповнений дивовижних ліків від вашого кишечника, і в місяць новорічної резолюції (він же січень) діджитал медіа наповнені ними. Креативна компанія Lucky Generals та бренд пробіотиків Symprove додали кілька своїх власних ідей – свічки з ароматом закрепу, консультант з кишечника і величезний фіолетовий кристал, який потрібно встромляти собі в пряму кишку.
Все це представлено Лізою Сноудон у класичному стилі інфлюєнсерки. Вона представляє свічки для здоров’я кишечника, які пахнуть її власною діареєю, консультанта з кишечника для товстої кишки (який буквально розмовляє з її кишкою) та фіолетовий кристал розміром з голову, який призначений для розміщення в дупі на 3-4 місяці, щоб вирівняти чакри кишківника.
Сатира закінчується, коли Ліза показує, що це явно жартівливі продукти, створені на основі безглуздих чудасій про здоров’я, які засмічують соціальні мережі в цю пору року. Натомість вона каже, що якщо споживачі «хочуть позбутися лайна», вони можуть отримати реальну пораду від науково обґрунтованого бренду Symprove для здоров’я кишечника. Гумористична діджитал кампанія, створена підрозділом спеціальних операцій Lucky Generals.
Робота була запущена у соціальних мережах Symprove за підтримки друкованої реклами.
Софі Мюллер, голова бренду Symprove, додала: «Щороку багато хто з нас приймає рішення очиститися, очиститися і в цілому одужати. Наша мета – переконатися, що споживачі знають, де отримати необхідну допомогу. А також те, що продукти та рекомендації Symprove підкріплені наукою, пропонуючи людям справжні поради щодо здоров’я, які вони можуть використовувати не лише у січні, а й протягом усього року».