Використовуючи понад 20 000 діджитал бордів, польські асоціації Smog Alarm та Clean Poland Program Association виявили шокуючий збиток, який забруднення повітря може завдати людським легеням.
Кампанія «Digital Lungs» була запущена у співпраці з найбільшою в Польщі компанією Screen Network, яка володіє DOOH.
Екрани підключаються до бази даних Airly, яка збирає інформацію про якість повітря території навколо ролика OOH. Потім на екранах відображається зображення легень, що дихає, яке змінює колір залежно від забруднення повітря в цьому районі.
Активація Digital Lungs є частиною ширшої OOH-кампанії, в якій також представлена модель легенів, що вдихають забруднене повітря, яка була встановлена у 63 польських містах. Співпраця із діджитал майданчиком Screen Network дозволила двом благодійним організаціям по боротьбі із забрудненням повітря залучити аудиторію за межами 63 вибраних міст.