У ролику сервісу продажу автомобілів нагадали про вірусний танцювальний челендж
04 Січ 2023, 15:22

У ролику сервісу продажу автомобілів нагадали про вірусний танцювальний челендж

Британський сервіс онлайн-продажу автомобілів webyanycar показав нову телевізійну рекламу за участю вірусної сенсації TikTok креатора Mufasa.

У новій рекламі поєдналось все: висока енергія, яскраві кольори і нова пісня, що запам’ятовується, яка є реміксом популярного хіта Nightcrawlers 1992 року «Push The Feeling On», де текст змінений з «It’s Friday then» на «Just Sold My Car». Головний герой танцює в стилі популярного челенджу в соцмережах під пісню Drake «In My Feelings».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Представник webyanycar сказав: «Наша нова рекламна кампанія весела, захоплююча і щось зовсім інше, і ми сподіваємося, що вона принесе радість і викличе усмішки на обличчях людей. Хоча Mufasa фігурує в нашій рекламі під час запуску, і це не амбасадор, який представляє бренд, натомість він проливає світло на звичайних людей із інтересом до життя. Наша нова реклама присвячена тому приємному моменту, коли ви з легкістю продаєте свій автомобіль — нам не терпиться розповісти більше пізніше цього року».

Клієнтам пропонується безкоштовна, без будь-яких зобов’язань оцінка їх двигуна через веб-сайт webuyanycar менш ніж за 30 секунд.

Перша реклама нової кампанії була запущена на телебаченні країни в день Різдва, і бренд обіцяє, що в найближчі кілька місяців з’явиться більше.

Розкажіть друзям про новину