Платформа діджитал охорони здоров’я Zocdoc у трьох кумедних роликах продемонструвала, наскільки легко пацієнтам знайти лікаря, з яким вони почуватимуться комфортно.
Знайти лікаря, який розуміє унікальні потреби, ніколи не було так просто, згідно з останнім раундом креативу Zocdoc: «Знайдіть лікаря, який вас зрозуміє».
Кампанія, що складається з трьох роликів, показала, як Zocdoc допомагає пацієнтам знайти не лише фахівця у своїй галузі та районі, а й фахівця, з яким вони справді зможуть зв’язатися.
Наприклад, як жінка шукає дантиста, який не надто далеко, не надто молодий і не старий та доступний завтра, або лікар із Zocdoc, правильно передбачив, що причина візиту її нового пацієнта в тому, що він «читав інтернет-форуми і почав плакати».
Кампанія демонструє, наскільки специфічні пошукові запити користувачів можуть потрапити на платформу, припускаючи, що охорона здоров’я ніколи не була більш персоналізованою. Вона була придумана і розроблена глобальним креативним агентством 72andSunny.
«Охорона здоров’я має бути розроблена для пацієнтів, але це не так, і знайти лікаря з потрібним досвідом, який справді слухає, змушує вас почуватися комфортно і прагне спілкування, може здатися неможливим», — заявив голова бренду Zocdoc Хізер Берко. «Ми знаємо, що за наявності правильних інструментів пошук постачальника послуг – це не голка у копиці сіна. Ось чому ми зробили тріумфальний людський досвід зіркою нашої нової кампанії «Get a doctor who gets you». Показуючи простоту та легкість доступу до інформації на Zocdoc, включаючи перевірені огляди та встановлюючи якісний зв’язок, ми сподіваємося надихнути людей на отримання допомоги без страху та розчарування».