Багато людей будуть у торговому центрі, щоби повернути непотрібні подарунки 26 грудня. Компанія, що спеціалізується на зниженні ваги, WeightWatchers запустила кампанію, щоб спонукати людей обміняти своє святкове відчуття провини на любов до себе у 2023 році.
Кампанія «Returns» складається з трьох роликів, кожен із яких розроблений креативним агентством Раяна Рейнольдса Maximum Effort. Вони пропонують свіжий погляд на дуже поширену новорічну обіцянку про зниження ваги: бути ласкавими до себе і ніколи не відмовлятися від бажаних продуктів на шляху до схуднення.
У роликах герої ніби звертаються до магазину та повертають подарунки, проте то їх святкова провина, здобута ще з часів Хелловіну.
«Ця кампанія – перша з багатьох акцій бренду, в яких ми будемо з’являтися новими і несподіваними способами, залишаючись при цьому вірними нашій спадщині бренду», – говорить Аманда Толлесон, директор з маркетингу WeightWatchers. «[Це] викликає просте, але провокаційне переконання, яке було в основі цього бренду протягом шести десятиліть, а також істину, яку варто відсвяткувати: ви можете їсти те, що любите, і при цьому худнути. Ми сподіваємося, що наш цільовий споживач відчує себе поміченим, уславленим та натхненним».
Реклама показуватиметься в ефірі, соціальних мережах і діджитал форматі.