Наприкінці грудня вийшов очікуваний сиквел детектива 2019 року «Ножі наголо». Стримінговий гігант Netflix викупив права на наступні дві частини за $450 млн — і явно не прогадав. Майже впевнені, що ви вже встигли подивитися прем’єру та поділитися враженнями від перегляду зі своїми близькими.
А для тих, кого, окрім сюжетних поворотів, цікавить, бюджети яких брендів залучив Netflix до виробництва «Ножів наголо: Скляна цибуля», пропонуємо переглянути цей матеріал із добіркою продакт плейсменту з фільму.
Нове відео
03 Тра 2024
- З уламків літака «Мрія» створили благодійну колекцію прикрас
- KFC запустив у Бухаресті свою лінію метро у вигляді курячої ніжки
- #СвітНаЇїПлечах: у соцмережах запустили глобальний флешмоб до Євробачення-2024
- Бренд морозива Magnum та Трой Сіван випустять альбом реміксів про те, що приносить задоволення
- McDonald’s запропонував знижки індонезійцям, у яких повільно працює інтернет
- Дизайн-системи, танці, річ, в якій нема сенсу. Ретроспектива тижня з Алексом Твіста
- Мільйони на медичні інновації для ЗСУ та на відбудову Великокостромської гімназії: щотижневий дайджест добрих справ
- Google запустив аудіоемодзі для телефонних дзвінків