«Новое время» змінило назву та лого
30 Гру 2022, 14:12

«Новое время» змінило назву та лого

Медіахолдинг НВ відмовився від бренду «Новое время» та змінили назву та логотип на New Voice (NV).

«Ми заснували НВ (Новое время) ще до анексії Криму, і ця назва вже давно не відповідає нашим цінностям. Ми завжди захищали і просували в Україні особисті й економічні свободи, прозахідні суспільні, політичні й економічні трансформації. Сьогодні ми більше не хочемо мати нічого спільного з мовою і культурою країни, яка є антиподом усього, у що ми віримо і за що боремося усі ці роки». — пояснив Віталій Сич, головний редактор проєкту.

Англомовну версію медіахолдингу — The New Voice of Ukraine — запустили майже рік тому.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Видання уже майже на 100 % діджитал, тому бренд NV — такий самий, як і домен сайту.

NV — незалежний медіахолдинг, який створений 2014 року. До нього входять щотижневий журнал, новинний сайт NV.ua, загальнонаціональне розмовне Радіо NV, дискусійні панелі та англомовна версія сайту.

Розкажіть друзям про новину