Медіахолдинг НВ відмовився від бренду «Новое время» та змінили назву та логотип на New Voice (NV).
«Ми заснували НВ (Новое время) ще до анексії Криму, і ця назва вже давно не відповідає нашим цінностям. Ми завжди захищали і просували в Україні особисті й економічні свободи, прозахідні суспільні, політичні й економічні трансформації. Сьогодні ми більше не хочемо мати нічого спільного з мовою і культурою країни, яка є антиподом усього, у що ми віримо і за що боремося усі ці роки». — пояснив Віталій Сич, головний редактор проєкту.
Англомовну версію медіахолдингу — The New Voice of Ukraine — запустили майже рік тому.
Видання уже майже на 100 % діджитал, тому бренд NV — такий самий, як і домен сайту.
NV — незалежний медіахолдинг, який створений 2014 року. До нього входять щотижневий журнал, новинний сайт NV.ua, загальнонаціональне розмовне Радіо NV, дискусійні панелі та англомовна версія сайту.