Невдала сімейна вечеря врятована напоєм у ролику Cann
29 Гру 2022, 11:52

Невдала сімейна вечеря врятована напоєм у ролику Cann

Cann, бренд конопляних тоніків, використав свою новорічну кампанію, щоб визнати те, що багато людей вже знають — свята можуть бути отруйною сумішшю п’яних конфліктів.

У стилізованому та похмуро-комедійному сценарії Cann вирішує конфлікт однієї сім’ї за допомогою своїх напоїв з низьким вмістом ТГК та швидкої доставки з нового додатка для покупок канабісу Jane. Ролик включає різноманітний акторський склад і оригінальну пісню Крістофера Беара з групи Grizzly Bear.

Реклама продовжує позиціонувати Cann як «соціальний тонік» та альтернативу традиційним коктейлям на основі спиртних напоїв.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми хотіли взяти ідею сімейних зібрань, які є джерелом занепокоєння, якого деякі люди бояться і покладаються на алкоголь, щоб впоратися з цим», — сказав Люк Андерсон, співзасновник Cann.

Короткометражний фільм, який отримав назву «Cann-Do Holiday», перетворюється з «похмурого та негативного на мрійливий та ейфоричний», — сказав Андерсон.

Остання робота Cann випущена в той час, коли напої з додаванням ТГК стають популярніші по всій країні. Як і раніше, будучи нішевою категорією, на частку якої припадає менше 2% від загального обсягу продажів каннабісу, ці продукти набули вибухової популярності, визнані привабливими та доступними, особливо для необізнаних. Згідно з Headset, поряд із їстівними продуктами, такими як жувальні цукерки та шоколад, напої тепер вважаються «постійними переможцями» у напруженому четвертому кварталі.

Основною метою Cann були випадкові споживачі трави, непитущі та величезна адресна аудиторія, яка в даний час може не споживати, але була б відкрита, щоб спробувати. Напої бренду, що містять від 2 до 5 міліграмів ТГК, можуть вважатися добрим стартом для таких потенційних покупців.

Згідно з нещодавнім дослідженням Sunrise House, середній американець випиває на 27% більше алкоголю у святковий сезон у порівнянні з рештою року, при цьому 23% вважають себе «сильно п’ючими» в період між Днем Подяки та Новим роком, а 27% кажуть, що п’ють міцніше спиртне у цей час.

Cann має намір звернутися до наслідків такої поведінки і закликати людей переглянути свої відносини з алкоголем, хоч і досить безтурботно та висококонцептуально, за допомогою свого ролика.

Ролик «Cann-Do Holiday» випущений зі слоганом «Ви не можете змінити свою сім’ю, але ви можете змінити свій напій».

Розкажіть друзям про новину