Gucci випустив колекцію сліпучого робочого одягу
28 Гру 2022, 09:42

Gucci випустив колекцію сліпучого робочого одягу

Протягом багатьох років єдиними прикрасами на робочих сорочках були масляні плями та бруд. Бренд робочого одягу Dickies до свого 100-річного ювілею об’єднався з Gucci, щоб зробити так, щоб люди були найяскравішими, коли міняють шини.

Колаба між Gucci та Dickies поєднує в собі розкіш та функціональність, спираючись на міцні опори Dickies, такі як куртка Eisenhower та робочі штани 874, прикрашені стразами.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Dickies Europe (@dickies_europe)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Майстри Gucci вручну прикрасили кожен виріб, «щоб створити унікальні форми сяючого самовираження». Все це, звичайно, коштує дорого — від куртки за 7410 доларів до спідньої білизни за 6590 доларів.

Розкажіть друзям про новину