Напотемко, Тремплик та інші: у Києві бетонні блоки від блокпостів перетворили на казкових героїв
21 Гру 2022, 13:05

Напотемко, Тремплик та інші: у Києві бетонні блоки від блокпостів перетворили на казкових героїв

Кожна дитина заслуговує на спокійне та щасливе дитинство навіть попри війну, вірить бренд «Бетон від Ковальської». Тому разом з креативним агентством ANGRY agency бренд перетворив бетонні блоки від колишніх блокпостів у Києві на казкових героїв. А також — став партнером Фонду «Діти Героїв», що допомагає дітям, які втратили батьків через війну. Загальний проєкт отримав назву «Діти не повинні бачити війну». 

Від початку вторгнення компанія передала військовим понад 11 000 залізобетонних блоків для блокпостів — утім, деякі відтоді перестали використовуватися, але дотепер залишаються на узбіччях столиці. Це щодня нагадує дітям і дорослим про небезпеку. Нові персонажі, що з’являться замість сірих блоків, подарують магічну атмосферу малюкам хоча б на новорічні свята та підготують для них казкові пригоди. 

«Живучість ідеї сильно від контексту залежить. Якщо вона з ним рахується і ковдру на себе аж надто не перетягує, значить має гарні шанси людям подобатися і в сердечко западати. Ми не просто так взяли собі й поставили на вулицях Києва бетонні блоки. Завдяки нашому східному сусідові, якого “не хочеться навіть називати“, бетонні блоки стояли там вже давно. Тільки стояли сірі. А тепер стоять кольорові й веселі. Бо як би там хтось не старався, а “you can mess with a lot of things, but you can not mess with kids on Christmas”», — зазначає Сергій Малик, співзасновник ANGRY agency. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Бетон від Ковальської» та ANGRY agency вигадали 10 героїв, що, як і українські діти, стикаються з новими проблемами та труднощами, які створює війна. Напотемко, наприклад, боявся темноти, а Тремплик був змушений переїхати та адаптуватися до нового життя. Втім, цих персонажів об’єднує те, що вони змогли здолати страх та виклики завдяки власній сміливості та підтримки батьків та друзів. Автори кампанії впевнені, що герої підтримають дітей своїми зворушливими історіями, а в майбутньому житимуть окремою історією в рамках проявів Kovalska Kids. 

На кожному з «казкових» блоків доступні QR-коди. За посиланням для дітей та їх батьків відкривається квест — треба знайти всіх персонажів по Києву та позмагатися за призи. 

Нова кампанія бренду «Бетон від Ковальської» також має благодійну складову. Окрім квесту, за посиланням з QR-коду можна надіслати донат Фонду «Діти Героїв». Це — благодійна ініціатива, що допомагає дітям полеглих українців психологічно відновлюватися. 

Разом із фондом бренд започатковує Творчу академію, що буде надавати арттерапію та розвивати творчий потенціал своїх підопічних завдяки малюванню, ліпленню, гончарству, фотографії протягом наступного року. І пропонує всім долучитися до розвитку проєкту: кожен донат допоможе розширити програму й кількість дітей, що пройдуть реабілітацію. 

«Наша нова компанія — це контекстуальне рішення. Ми зробили максимум, щоб „вписати“ її у реалії війни і водночас не нагадувати про жахіття сьогодення. А навпаки — подарувати усмішку та новорічний настрій. Ми підготували активність саме для маленьких українців, бо віримо, що вони заслуговують на щасливе дитинство. А щоб розвинути цю ідею у благодійний напрям, ми скооперувалися з Фондом „Діти Героїв“, що допомагає дітям загиблих через війну українців», — підкреслює Володимир Соболев, маркетинг-директор «Ковальської». І додає, що це — ще один прояв для бренду, де він зі свого цільового B2B сегменту переходить у B2С. І завдяки цьому підкреслює своє лідерство та стає більш помітним. 

Новорічний прояв — важлива і велика платформа бренду «Бетон від Ковальської». Минулого року він запустив сміливу та нестандартну кампанію, де замінив відомі всім вантажівки Coca-Cola на міксери з бетоном в інформаційному просторі. Стилізовані бетонозмішувачі курсували усіма районами Києва, щоб привезти святковий настрій на різні вулиці столиці.

Розкажіть друзям про новину