McDonald’s захоплює ігровий мультивсесвіт з «Unbranded Menu» — відкритим челенджем для геймерів, який полягає у полюванні на їжу схожу на McDonald’s, а потім обмін неїстівних відкриттів на справжні продукти McDonald’s.
Все почалося з того, що найпопулярніша філіппінська гейм особистість Алодія Госієнгфао знайшла всередині гри Grand Theft Auto V їжу, схожу на Біг Мак та опублікувала його скріншот. Потім вона кинула виклик своїм восьми мільйонам підписників. Оскільки все більше геймерів та стримерів приєднуються та відзначають свої відкриття #ThisIsMcDonalds, полювання офіційно почалося.
«Як бренд, який живе в культурі найавтентичнішим і грайливим чином, McDonald’s шукав шляхи налагодження конекту із більш ніж 40-мільйонною ігровою спільнотою Філіппін. Потім ми натрапили на дивовижне відкриття: так багато їжі в ігровому мультивсесвіті виглядає так само, як продукти McDonald’s, незважаючи на те, що вони не мають цієї торгової марки. Чому б не зламати цей простір, щоб завоювати любов до бренду McDonald’s через поведінку гравців?» — пояснив Рауль Панес, головний креативний директор Publicis Groupe Philippines та Leo Burnett Manila.
Щоб підбадьорити гравців, їжа McDonald’s, ігрові кредити, консолі та інші ігрові товари пропонуються в обмін на скріншоти схожих страв з тегом #ThisIsMcDonalds.
Деякі з найкращих філіппінських геймерів та легіони їхніх шанувальників уже діляться скрінами віртуальних продуктів харчування, які, незважаючи на відсутність логотипу, мають надприродну схожість із культовою картоплею фрі, Біг Маком, чізбургерами, морозивом та іншими класичними стравами McDonald’s. Ці предмети можна знайти всюди: від класичних відеоігор (The Sims, Resident Evil, Yakuza, Burger Time) до розрахованих на багато користувачів онлайн-ігор (Fall Guys, Roblox, PUBG), рольових ігор (Genshin Impact, Final Fantasy, The Last of Us). , Persona) та гігантських ігор (Call of Duty, Grand Theft Auto, Cyberpunk 207, Guardians of the Galaxy).
«Було цікаво стежити за цим віртуальним полюванням і спостерігати, як геймери обмінюють віртуальні клони їжі на справжню. Ідея Leo Burnett торкається відносин між гравцями та їжею, які є важливою частиною ігрової культури, і допомагає нам налагодити зв’язок з величезною ігровою аудиторією у Філіппінах та за межами країни», — зазначає Олівер Рабатан, директор з маркетингу McDonald’s Philippines.