Важко, але варто: соціальна кампанія закликала не здаватися і працювати для перемоги
16 Гру 2022, 14:49

Важко, але варто: соціальна кампанія закликала не здаватися і працювати для перемоги

Які б смішні меми не постили пабліки про “втарую армію міра с конца”, але війна триває майже рік. І перемога ще не близько. Недотичні до активного спротиву люди починають відчувати себе покинутими та слабкими, особливо у порівнянні з воїнами передової. Тому видають собі внутрішній дозвіл прийняти слабкість і здатися під тиском обставин. Головне завдання зараз — зламати тенденцію ментальної поразки та допомогти українцям знайти внутрішню мотивацію. 

Велика кампанія Міністерства оборони про прийняття. Це просте і потужне повідомлення, у якого для всіх різна форма, але єдина суть — якби не було важко, боротися варто.

«Важлива правда. «Важко, але варто» — це про кожного з нас, тому що кожному з нас зараз важко. Ми подорослішали як суспільство, подорослішали за дев’ять місяців війни та ми всі готові сказати «Нам важко, ми один одного розуміємо, але те, заради чого ми це проходимо, це висока і важлива мета для нас — збереження нашої держави, тому все це варто пройти!» — сказала Ганна Маляр, заступниця міністра оборони України.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Так, нам буває важко. Але потрібно пам’ятати, за що ми боремось. Програємо, дамо слабину, ми не просто програємо, нас не буде фізично, замість нас буде одна гігантська Буча. «Важко, але варто». Йдемо вперед до перемоги. Крок за кроком». — сказав Олексій Арестович, радник Офісу президента.

«Групу dentsu поєднує багатолітнє партнерство колегами з Mich, в мирний час ми провели десятки ефективних комерційних кампаній. Ми з великим натхненням приєднались до реалізації кампанії «Важко але варто» на волонтерських засадах. Група dentsu вдячні за позицію наших партнерів, телеканалів, онлайн ресурсів, радіостанцій, операторів зовнішньої реклами, які схвалили рішення в наданні безкоштовного інвентарю для реалізації кампанії, а я особисто вдячний всім своїм колегам, котрі були залучені в реалізацію проекту. 

Для нас в dentsu велика честь бути партнером Міністерства Оборони в реалізації кампанії, адже ми розуміємо, що кожному українцю зараз по-різному «важко», але для кожного з нас однаково «варто» мобілізуватись, набратись сил та терпіння, задля нашої перемоги» — сказав Фризюк Володимир, Chief Operating Officer, dentsu Ukraine.

Наш ворог брехливий настільки, що обманює навіть себе самого. Саме тому — “патерь нєт”. Наша сила у чесності, тому — “важко, але варто”.
Сергій Михайлов
креативний директор Mich

Розкажіть друзям про новину