Український маркетплейс запустив світлу новорічну кампанію
16 Гру 2022, 14:06

Український маркетплейс запустив світлу новорічну кампанію

2023 рік ми зустрічаємо із вдячністю та вірою у краще. Ми не знаємо напевно, чи буде це свято у рідній оселі чи у тимчасовій, чи буде в цей момент працювати електропостачання, чи ні. Втім, завдяки подіям 2022-го, ми точно знаємо, що навіть коли вимикається світло, наших тепла та турботи вистачить, щоб освітити темряву та зігріти серце.

Цього року національний маркетплейс АЛЛО присвятив новорічну рекламну кампанію всім, хто світить одне одному, незважаючи на обставини. 

Ця кампанія про тих, хто смартфоном освічує сходи старенькій сусідці, про тих, хто старанно робить домашку на заздалегідь зарядженому планшеті, для тих, хто вмикає led гірлянду — про всіх тих, у кого сяють очі. Про мужність, оптимізм та рішучість, які проявляються у звичних щоденних діях. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Даруйте світло», — каже кампанія. Звичайно, тут стануть у нагоді гаджети та технології.

Над концепцією та відео працювала креативна агенція TABASCO.

Розкажіть друзям про новину