Банк майбутнього зробив ребрендинг та отримав нову айдентику
09 Гру 2022, 17:30

Банк майбутнього зробив ребрендинг та отримав нову айдентику

Українська креативна агенція Badoev ID взяла участь у ребрендингу, розробила комунікаційну стратегію та айдентику для sense bank – нового банку майбутнього, з новою позицією, цінностями та метою.

«Наша місія – ідентифікація бренду. Саме тому нова позиція та усвідомлена соціальна відповідальність бренду – це те, що хочеться підкреслити, розкрити та показати», – розповідає Анна Ковальова, CEO Badoev ID. 

Створюючи айдентику для sense bank, команда прагнула, щоб кожна деталь розкривала новий бренд цілковито та зрозуміло. А тому в основу логотипа заклали сучасне бачення абетки Георгія Нарбута – ікони українського шрифтового дизайну 20 сторіччя. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми відчуваємо: світ трансформується, все довкола змінюється та змінюємося ми. Наші конкретні дії тут і зараз формують наше прийдешнє. Саме тому для банку майбутнього ми розробили слоган: «Майбутнє має сенс». Він про віру у нашу країну та кожного, про силу і незламність, про сенс продовжувати робити те, що ми любимо, про що мріємо і що нас надихає!», – зазначає Алан Бадоєв, CEO Badoev ID.

Розкажіть друзям про новину