Український мобільний оператор запустив NFT-маркетплейс
08 Гру 2022, 16:16

Український мобільний оператор запустив NFT-маркетплейс

Діджитал-оператор першим серед українських мобільних операторів запускає NFT-маркетплейс – платформу з обміну невзаємозамінними токенами, де публікує власну благодійну колекцію. Проєкт «NFT Talkers» має за мету збір коштів для підтримки України в боротьбі з російським агресором та підтримки митців під час війни.

lifecell впроваджує унікальний для телеком-ринку досвід та запрошує до першого NFT- маркетплейсу від мобільного оператора. Платформа «NFT Talkers» об’єднає українських митців і перетворить цифрових художників на професіоналів NFT, дозволяючи їм вільно заробляти, токенізуючи свої твори.​ Водночас lifecell розмістив на платформі власну благодійну військово-цивільну колекцію токенів, яка має назву «Знаряддя народовладдя». Усі зібрані кошти від продажу NFT будуть передаватись до державного фонду на підтримку України UNITED24.

Війна – це час згуртованості та взаємодопомоги. Створення власного NFT-маркетплейсу – це ще один спосіб наблизити нашу перемогу, адже він має як благодійну, так і соціальну складову. Навіть під час війни прогрес та розвиток в Україні не зупиняються. NFT-технології дозволяють нам збирати гроші на благодійну мету, а художникам – робити те, що виходить у них найкраще – говорити мовою мистецтва. Тому ми і назвали платформу «NFT Talkers». lifecell вкотре підтверджує свої головні цінності – забезпечувати найкращий інноваційний цифровий досвід навіть у під час війни.
Ісмет Язиджи
головний виконавчий директор lifecell

Митці, створюючи власні NFT-колекції, можуть робити їх благодійними, а зібрані з їхнього продажу кошти lifecell направлятиме до державного фонду UNITED24. Отже, маркетплейс «NFT Talkers» також виконуватиме роль фандрейзингової платформи. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Майданчик працює на базі блокчейну Avalanche (AVAX). Ставка за транзакцію складає 
приблизно $0,02, що є однією з найнижчих gas fee на ринку. Завдяки цьому розміщення та купівля NFT стають максимально доступними для кожного.

Реалізацію NFT-маркетплейсу lifecell здійснює в партнерстві з NFT Prime.

Розкажіть друзям про новину