Marie Claire Ukraine та апсайклінг-платформа представили діджитал обкладинку грудня
02 Гру 2022, 13:02

Marie Claire Ukraine та апсайклінг-платформа представили діджитал обкладинку грудня

Редакція Marie Claire Ukraine та команда апсайклінг-платформи bettter разом створили діджитал обкладинку грудня 2022. Тема грудня, який присвячено обкладинку, – пошуки кращого майбутнього. Це стало і наскрізною темою інтерв’ю з Юлією Пеліпас, засновницею bettter.

Пошуки кращого майбутнього – таку тему для обкладинки обрала редакція Marie Claire Ukraine. Візуальний ряд до неї створила апсайклінг-платформа better під керівництвом Юлії Пеліпас. На обкладинці навмисно не вказана дата виходу, оскільки в інтерв’ю з Пеліпас порушуються теми, які є позачасом. Зокрема, про перспективи екологічного розвитку модної індустрії.

«Чим більше я вивчаю та працюю в напрямі апсайклінгу, тим більше розумію, що це крута та цікава штука: коли перед тобою лежить не рулон тканини, а вже готовий костюм, і ти створюєш із нього нову річ! Більш удосконалену, функціональну та практичну. Це може продовжити життя речі й вирішити глобальну проблему перевиробництва».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Створити бренд – це ж не про пошити красиву сукню, це про відповідальність за якість перед споживачем, за добробут перед робітником. І я довго вагалася, питаючи себе, чи я готова присвятити десятки років свого життя цьому проєкту? Чи буде щасливою жінка в одязі мого бренду?»

Усі компанії модної індустрії орієнтовані на швидкий заробіток. Вони не можуть (а насправді не хочуть) виділити навіть 10% від своїх потужностей на розвиток поміркованого споживання на виробництві. Переважна більшість нових матеріалів – це ще більша проблема для природи. Ширма, відмивання карми для брендів.

Окрім того, Юлія виступила стилісткою Першої леді України Олени Зеленської на фотосесії Енні Лейбовиц. Про меседжі, які вона вкладала, готуючи образ Олени та чи справді референсом слугувала картина Тулуза-Лотрека – можна вже прочитати в повній версії інтерв’ю Юлії Пеліпас на сайті Marie Claire Ukraine.

Юлія Пеліпас – засновниця апсайклінг-бренду bettter та колишня fashion-директорка Vogue UA, маючи понад 20-річний досвід у сфері моди, переконана, що людям непотрібно стільки одягу, скільки його наразі виробляє модна індустрія. Амбасадор No More Plastic Foundation.

Розкажіть друзям про новину