Різновид сервісу, що дозволяє клієнтові забирати продукти не покидаючи авто, популярний як ніколи, проте кожному новому водієві потрібен час, щоб освоїтися на дорозі, а також у смузі drive-thru.
Компанія McDonald’s в ОАЕ звернула на це увагу і за допомогою Studio M (за підтримки агенції Publicis Groupe) вирішила співпрацювати з провідною автошколою Emirates Driving Institute для запуску першої у світі програми Drive-Thru.
Ця програма уроків була втілена в життя шляхом створення тимчасового, але реалістичного Drive-Thru в рамках практики водіння в Emirates Driving Institute та співпраці з інструкторами з водіння, щоб здивувати студентів новим уроком, на якому їх вчили, як орієнтуватися на дорозі біля ресторанів McDonald’s та скористатися послугою McDrive. Дорогою інструктори допомагали студентам бути точними в поворотах, зупинках та швидкості.
«Drive-thru як ніколи популярний в ОАЕ. Це один із найзручніших способів забрати щось у дорогу. Але хоча це додає комфорту та зручності в життя людей, одна річ залишилася невирішеною: як їздити на Drive-Thru», – пояснює Калпеш Патанкар, головний креативний директор Leo Burnett OAE.
«Наша послуга Drive-Thru забезпечує зручність для нашої спільноти, і ми хочемо, щоб нові водії випробували її та навчилися безперешкодно переміщатися її смугами руху, створюючи при цьому незабутні враження», — говорить Валід Факіх, генеральний директор McDonald’s в ОАЕ.