Український бренд одягу Sleeper призначив росіянку Марію Лімонову на посаду директора по взаємодії з брендом та креативним комунікаціям.
У результаті більшість їх клієнтів та прихильників висловили своє негативне ставлення до такого вчинку у розпал повномасштабної війни в Україні.
На сторінці бренду не було жодної згадки та пояснення про це, проте засновниці бренду Катерина Зубарєва та Ася Вареца у своїх соцмережах виставили лист-пояснення, проте у сторіс. Вони заявили, що «засуджують прояви ксенофобії в будь-якій формі», а при прийомі на роботу насамперед керуються наявністю кваліфікації.
«Позиція бренду виключає можливість працевлаштування людей із неоднозначним ставленням до війни. Усі люди у команді Sleeper мають чітку та прозору позицію: ми засуджуємо війну та докладемо всіх зусиль, щоб наблизити перемогу України та витіснення ворога з наших територій. З початку свого існування сьогодні і надалі Sleeper не наймає людей, які проживають на території росії, і не підтримує економіку країни-агресора», — повідомляється в заяві.
Українські фешн-блогери на своїх сторінках відреагували на новину та висловили бойкот компанії. Наприклад, стилістка та засновниця MODEIS.ME Маргарита Мурадова написала у Instagram, що більше не буде підтримувати бренд, оскільки, крім нового призначення, компанія перенесла виробництво в іншу країну і до серпня принципово не постачала одяг в Україну та українцям.
Раніше Марія Лімонова працювала керівником відділу маркетингу у росії та Східній Європі італійського модного дому Trussardi, керувала відділом зв’язків з громадськістю в Gucci, писала для журналу Tatler. Після початку повномасштабної війни в Україні Лімонова покинула росію.