Якщо запитати будь-яку людину, яка користувалася платформами знайомств, то вона скаже, що це поганий досвід. Інтернет наповнений комічно жахливими історіями про побачення, а метч не вийшов.
Креативне агентство Colenso BBDO та компанія Mars Petcare закликали користувачів відмовитися від людей та знайти свою ідеальну пару – кота з притулку від MyHooman.com.
MyHooman – це діджитал платформа для адопції домашніх тварин, яка використовує дані для зіставлення кішок (і собак) з потрібними господарями за допомогою системи дизайну, схожої на Tinder, із простим механізмом свайпінгу.
Пітер Сіммонс, генеральний менеджер Mars, каже, що притулки по всій країні повідомляють, що цього року буде найгірший сезон для кошенят за всю історію. «Ніхто з нас не хоче бачити на вулицях небажаних та бездомних кішок. У Mars Petcare ми зосереджені на нашій меті: «Найкращий світ для домашніх тварин». MyHooman – це перевірене рішення, яке допомагає нам досягти цього, вирішуючи проблему бездомності домашніх тварин»..
Говорить Сі Вікарс, комерційний директор Colenso BBDO: «Кількість користувачів додатків для знайомств цього року зросла до 323 мільйонів. Це велике розчарування для однієї планети. Ми раді використовувати це розчарування і перетворити його на адопцію кішок за допомогою супер розумної платформи MyHooman».
Перший випуск кампанії виходить на Tinder, у соціальних мережах, на радіо та в OOH — націлений на втомлених одиноких людей у розчаровуючих місцях для перших побачень по всій країні.