Velveeta запропонувала клієнтам свої послуги вночі
25 Лис 2022, 17:39

Velveeta запропонувала клієнтам свої послуги вночі

Velveeta хоче, щоб її запросили на наступний нічний дзвінок.

Щоб задовольнити нестримний потяг фанатів до закусок, Velveeta запрошує шукачів насолод у всьому світі переосмислити цей стандартний booty call із запуском «Velveeta Foodie Call», нової частини існуючої платформи «La Dolce Velveeta». Бренд пропонує шанувальникам можливість насолодитися смачною нічною їжею, деяка може бути безпосередньо доставлена жителям Нью-Йорка.

Щоб взяти участь у конкурсі Foodie Call, фанати можуть надіслати текстове повідомлення «Vel, you up?» за номером 855-835-8338 у груповому чаті зі своїм партнером між 9 вечора та 2:15 ночі, щоб замовити доставку обраних страв. Ті, хто знаходиться за межами Нью-Йорка, можуть, як і раніше, надсилати текстові повідомлення в цей же час, щоб отримати безкоштовний набір Velveeta Foodie Call для самостійного приготування закусок.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«La Dolce Velveeta – це про те, щоб жити повним та сміливим життям при кожній нагоді і дозволяти своєму внутрішньому шукачеві задоволення бути вільним, у тому числі о 2 годині ночі», — йдеться в заяві старшого бренд-менеджера Velveeta Келсі Райс. «За допомогою “Velveeta Foodie Call” ми хочемо відсвяткувати нічне побачення, максимізуючи задоволення за допомогою нашої культової сирної крапельки та надмірної їжі».

Ініціатива Velveeta Foodie Call з’явилася після того, як минулого року бренд зробив кроки по ребрендингу з новим логотипом, орієнтованим на нову діджитал еру, оскільки все більше споживачів проводять більше часу в Інтернеті. У рамках всеосяжної платформи бренду La Dolce Velveeta ця ініціатива спрямована на покоління Z — не перша кампанія, спрямована на досягнення мети бренду — перетворити Velveeta на бренд стилю життя. Попередні зусилля включали в себе запуск ароматизованого лаку для нігтів Velveeta.

Розкажіть друзям про новину