«Red Bull надає путіну крила»: активісти переосмислили слоган бренду
25 Лис 2022, 12:59

«Red Bull надає путіну крила»: активісти переосмислили слоган бренду

Мережа міжнародних та українських активістів Ukraine Solidarity Project звинуватила Red Bull у тому, що він «дав путіну крила», продовжуючи працювати в країні-терористі.

На сайті компанії Red Bull заявила, що «припинила всю маркетингову діяльність та нові інвестиції в росії на початку березня і дотримується всіх санкцій ЄС та США». Проте напій залишився на полицях у країні, тоді як Pepsi та Coca-Cola пішли з ринку.

Активісти прийшли до штаб-квартири Red Bull у Зальцбурзі, Австрія, і звинуватили службу безпеки в тому, що вони більше «стурбовані тим, що ми наступимо на траву, ніж війна в Україні».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Це сталося після того, як лауреатка Нобелівської премії миру Олександра Матвійчук звернулася до нідерландського автогонщика, чемпіона світу, Макса Ферстаппена в штаб-квартирі Red Bull F1 у Великобританії, заявивши, що, хоча цей вид спорту може бути небезпечним, він не такий небезпечний, як бути українцем.

«Макс, ви є провідним послом бренду Red Bull. Чи можете ви запитати їх, чому вони й досі продаються, коли пішло так багато брендів? Чому Red Bull досі продовжує допомагати росії фінансувати цю війну? Я вірю, що Red Bull має відмовитись від російських грошей, але не від людей».

Проект української солідарності заявив, що Red Bull — «один із найбільших світових брендів, і його рішення дотримуватися путінської росії має велике значення. Компанії, які продають там свою продукцію, сплачують податки кремлю та сигналізують, що їх влаштовує незаконне вторгнення в Україну».

Розкажіть друзям про новину