Michelle Andrade стала героїнею кампейну українського бренду
25 Лис 2022, 10:31

Michelle Andrade стала героїнею кампейну українського бренду

Цього року бренд Rikky Hype підготував знижки та спеціальну зйомку до Black Friday разом з відомою співачкою та телеведучою Michelle Andrade. Кампейн націлений на привернення уваги до розпродажу, частина грошей з якого буде перерахована на допомогу ЗСУ.

Бренд з перших днів війни займається волонтерською діяльністю, і на початку вторгнення навіть призупиняв роботу для повноцінної допомоги армії.

Наша підтримка є цілеспрямованою для певних бригад, що є перевіреними, і де є контакти з офіцерами керівного складу, тому що ми отримуємо запити виключно на те, що дійсно потрібно

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Розкажіть друзям про новину