Поштова служба використала дані Норвезького кліматичного індексу, згідно з яким лише 10 зі 100 компаній скоротили викиди відповідно до цілей, встановлених у Паризькій угоді. Posten є однією з 10.
Після успіху минулорічного фільму «When Harry Met Santa» Posten випустила не менш сміливу та важливу різдвяну рекламу, в якій докладно розповідається про шкоду, завдану планеті у святковий період. Це історія кохання, але незвичайного. Фільм розповідає про розрив відносин між Санта-Клаусом та Матір’ю-Землею.
У «Father Christmas and Mother Earth» глядачі бачать динаміку між двома персонажами, коли вони долають свої відмінності. Дід Мороз прагне доставити людям якнайбільше радості, даруючи подарунки, тоді як Мати-Земля вважає надмірне споживання проблематичним.
Креатори сподіваються, що різдвяна кампанія цього року спонукає інші компанії «активізувати свої дії щодо боротьби зі зміною клімату та надихнутися на те, щоб зробити свій внесок».
«Ми бачимо, що зміна клімату та екологічні проблеми важливі і особливо залучають молодь, але ми також хочемо, щоб ця кампанія охопила ширше коло і емоційно залучала старшу аудиторію, яка займає лідируючі позиції в корпоративному світі. Саміт зі змін клімату (COP27) у Шарм-ель-Шейху привернув увагу в останні тижні. Докази очевидні — ми все ще можемо щось зробити, але діяти треба зараз. Posten, одна з найбільших логістичних компаній у скандинавському регіоні, усвідомлює, що ми є частиною проблеми. З 2012 року Posten скоротила викиди CO2 на 51% і до 2030 року вся дистрибуція буде без викидів. Це також є ключем для Posten — перетворити це на щось позитивне, побачити можливості та стати частиною рішення». — заявила Моніка Сольберг, директор з маркетингу Posten.