22 Лис 2022, 15:40

Монстр із навушників засмічує навколишнє середовище у анімаційному ролику

Одним із шкідливих факторів кліматичної кризи є цикл старіння технологій, коли у світі щодня виробляються мільйони телефонів та пристроїв. Щоб змусити споживачів засумніватися у своїй купівельній поведінці та подумати про купівлю «відроджених» пристроїв, магазин електроніки Back Market запустив кампанію підвищення впізнаваності бренду в США.

Випущена 21 листопада кампанія Tech Reborn представлена новим фільмом під назвою «Monster» від режисера Джонні Келлі та лялькаря Енді Гента.

У анімаційному ролику розповідається про монстра, створеного з білих навушників.

Вуді Райт, директор з маркетингу Back Market у США, сказав, що кампанію було створено у відповідь компаніям, які протягом багатьох років «намагалися переконати нас, що їхні високоякісні технології мають річний термін придатності, щоб переконати людей купувати більше».

«Back Market вважає, що ми маємо робити більше з тим, що ми вже маємо», — додав він. «Історія просить нас задуматися про наші власні звички купівлі і кидає виклик переконанню, що ви повинні чимось жертвувати при покупці продуктів, які мають менший вплив на ваш гаманець і навколишнє середовище. Пристрої Reborn з Back Market не «хороші як нові», вони кращі».

Завдання кампанії полягало в тому, щоб підвищити обізнаність у США поряд з категорією відновленої електроніки та «продемонструвати радість, яку відновлена ​​техніка може принести людям і навколишньому світу, зберігаючи при цьому чудово нешанобливий тон зворотного ринку».

Разом із головним фільмом кампанія складається із зовнішньої реклами, яка буде розміщена в основних транспортних вузлах Нью-Йорка. Ролик показуватиметься на преміальних відеомайданчиках і в соціальних мережах, а також на головній сторінці YouTube та Vevo. Він також з’являтиметься на цифровому телебаченні, Hulu та в лінійних рекламних паузах під час ігор НФЛ, на параді Macy’s на честь Дня подяки та на Різдво у Рокфеллер-центрі.

«Інфляція знаходиться на рекордно високому рівні, і оскільки свята є ключовим сезоном покупок, американці будуть шукати вигідніші пропозиції, не жертвуючи якістю, — додав Райт, говорячи про те, як зростає актуальність зворотного ринку та економіки замкнутого циклу».

«Back Market пропонує технології та побутову техніку, що продаються перевіреними продавцями за допомогою ретельно підібраного алгоритму пошуку, що забезпечує безпроблемний досвід від виявлення до покупки, тому більша кількість людей у ​​США має альтернативу купівлі абсолютно нової техніки».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео