Світ змінюється. Змінюється економіка і бізнес. Відповідно до цього змінюються підходи до маркетингу, стратегії, креативу та дизайну. Тому, Michurin creative agency вже не така агенція, якою була заснована 13 років тому.
Ця назва вживається востаннє. Тепер це агенція Mich.
За цей рік було знято 2 кампанії і скоро буде випущено ще 4.
Дмитро Логгінов, керуючий партнер Mich:
Рекламна індустрія – сервісний бізнес. В умовах, коли наша країна у війні, і більшість власників та директорів думають, як закривати базові потреби бізнесу (та й просто фізично вижити) — важливо розуміти реальні проблеми, а не співати стандартну мантру, що саме зараз час вкладати у побудову бренду, важливості просування на нових ринках, а креатив продає все що завгодно. Це звучить фальшиво та безглуздо.
Що у нас? Ми зняли за цей рік 2 кампанії і скоро випустимо ще 4. Це звучить вкрай незвично, але нам вдалося. Завдяки тому що наша команда працює, і ми маємо можливість оплачувати роботу співробітників, ми вклали весь вільний ресурс в нашу роботу для ЗСУ та інших силових структур. Саме допомогою армії я пишаюся найбільше, тому що ми робимо потрібні комунікаційні рішення (не завжди це публічні кампанії, однак це те, що потребує ЗСУ). Загалом я вірю, що нормальна робота стане можливою тільки після перемоги і саме тому усі можливі ресурси повинні бути сфокусовані на перемогу у війні. Кожен на своєму місці повинен максимально вкладатися у боротьбу проти загарбників.
Війна змила напускні та брехливі історії. Суб’єктивно в Україні залишилося менше 10 системних креативних агентств, які дійсно продовжують працювати та створювати комунікаційні рішення. І саме це є найкращий рейтинг, які є фундаментом українського креативного ринку. Продовжувати створювати креатив в країні, яка активно воює – треба бути професіоналом топового рівня. Сподіваюся, що більшість цих агентств зможуть пройти через вогонь війни.
Дмитро Болсуновський, креативний директор Mich:
Наша русофобія все ще недостатня, але вже стає більш пристойною.
Сергій Михайлов, креативний директор Mich:
Ми шукаємо цікаві стратегії, щоб розв’язувати екзистенційні проблеми брендів. А потім розповідати брендам, навіщо вони існують. А потім переповідати це їх клієнтам. Якщо перестати бачити бренд як щось ефемерне, можна побачити там людину. Іноді ця людина губиться, а ми допомагаємо їй знайти себе. У час війни та епоху постреклами люди-бренди стали губитися частіше. Але це окей. У цей складний час ми вже багатьом допомогти і готові допомогти вам. А вся це впевненість від розуміння себе — нарешті ми це зробили. Якщо це буде круто виглядати у релізі, давайте напишемо, що ми — existential creative agency.