Рослинний бренд випустив хеві-метал гімн для здоровго харчування
17 Лис 2022, 13:50

Рослинний бренд випустив хеві-метал гімн для здоровго харчування

Овочевий бренд Wholly Veggie запустив нову кампанію із зухвалим слоганом «Haha you just ate vegetables». Він додав саундтрек у стилі хеві-метал, який каже нічого не підозрюючим дітям, що їх надули.

Робота створена у співпраці з агенцією Party Land. Метт Хіт, співзасновник і головний креативний директор, і креативний директор Метт Роджерс застосували свої навички співу та авторства пісень, оскільки обидва в минулому музиканти, щоб написати та виконати оригінальну музику.

Ціль кампанії полягала в тому, щоб привернути увагу в переповненому просторі рослинної їжі, прагнучи поставити Wholy Veggie в один ряд з потужними конкурентами, такими як Totino’s, TGIF та іншими основними продуктами в замороженому відділі продуктового магазину.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Знаючи, що ми хочемо виділитися, хеві-метал здався несподіваним підходом не тільки для категорії, а й для реклами в цілому», — сказав Мет Хіт. «Метал — один із самих пустотливих жанрів, який добре поєднується з ідеєю, що лежить в основі кампанії».

Терміни проведення кампанії мають ключове значення, оскільки партнери хочуть встигнути до новорічних обіцянок споживачів не їсти нічого шкідливого після свят та орієнтованого на здоров’я маркетингу, який розпочнеться у січні.

«Haha you just ate vegetables» складається з трьох 30-секундних роликів, де батьки обманом змушують своїх дітей їсти курячі крильця, в яких немає курки.

Креативна директорка Наталії Фредерікс зазначила, що овочі здобули погану репутацію, і її команда хотіла скористатися можливістю, щоб перевернути цей сценарій.

«Більшість із нас знає когось, хто з гордістю заявляє: «Я не люблю овочі», і ці люди – наші цілі», — сказала Фредерікс..

Реклама транслюватиметься по телебаченню, соціальним та діджитал мережам на основних ринках США та Канади до 2023 року.

Розкажіть друзям про новину