Овочевий бренд Wholly Veggie запустив нову кампанію із зухвалим слоганом «Haha you just ate vegetables». Він додав саундтрек у стилі хеві-метал, який каже нічого не підозрюючим дітям, що їх надули.
Робота створена у співпраці з агенцією Party Land. Метт Хіт, співзасновник і головний креативний директор, і креативний директор Метт Роджерс застосували свої навички співу та авторства пісень, оскільки обидва в минулому музиканти, щоб написати та виконати оригінальну музику.
Ціль кампанії полягала в тому, щоб привернути увагу в переповненому просторі рослинної їжі, прагнучи поставити Wholy Veggie в один ряд з потужними конкурентами, такими як Totino’s, TGIF та іншими основними продуктами в замороженому відділі продуктового магазину.
«Знаючи, що ми хочемо виділитися, хеві-метал здався несподіваним підходом не тільки для категорії, а й для реклами в цілому», — сказав Мет Хіт. «Метал — один із самих пустотливих жанрів, який добре поєднується з ідеєю, що лежить в основі кампанії».
Терміни проведення кампанії мають ключове значення, оскільки партнери хочуть встигнути до новорічних обіцянок споживачів не їсти нічого шкідливого після свят та орієнтованого на здоров’я маркетингу, який розпочнеться у січні.
«Haha you just ate vegetables» складається з трьох 30-секундних роликів, де батьки обманом змушують своїх дітей їсти курячі крильця, в яких немає курки.
Креативна директорка Наталії Фредерікс зазначила, що овочі здобули погану репутацію, і її команда хотіла скористатися можливістю, щоб перевернути цей сценарій.
«Більшість із нас знає когось, хто з гордістю заявляє: «Я не люблю овочі», і ці люди – наші цілі», — сказала Фредерікс..
Реклама транслюватиметься по телебаченню, соціальним та діджитал мережам на основних ринках США та Канади до 2023 року.