Олексій Дурнєв став героєм креативної кампанії маркетплейсу
15 Лис 2022, 13:37

Олексій Дурнєв став героєм креативної кампанії маркетплейсу

За старовинним онлайн-повір’ям, напередодні Чорної п’ятниці покупці вирушають у хащі інтернету. Вони марно блукають сайтами та маркетплейсами, намагаючись знайти заповітну знижку на омріяний товар. Легенда розповідає, що той, хто першим зробить ТИЦЬ на кнопку «КУПИТИ», зможе приворожити найкращу ціну і поєднати своє життя з обраною річчю.  

Легенда оживає. АЛЛО втілює в життя потаємні бажання покупців і започатковує…Чорну Чарівнятницю. Тому що ціни будуть такі, що аж зачаруєшся. Це навіть Олексій Дурнєв підтвердить. Агенція TABASCO придумала ролик, а зняла команда IDY Production. 

Щоб створити чарівну квітку-знижку для key visual, команда задіяла нейронну мережу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Артур Матковський, директор із маркетингу, АЛЛО:

«Щороку ми в АЛЛО готуємо безліч крутих пропозицій та знижок до Чорної п’ятниці, щоб здивувати та потішити наших клієнтів. Та цього  року для нас було особливо важливо, щоб і сама концепція Чорної п’ятниці зазвучала по-рідному для кожного українця. Ми вирішили переосмислити вже звичний акційний період так, щоб на чолі його була наша українська міфологія, адже зараз є дуже доречним зайвий раз нагадати собі про своє коріння. Так ми поєднали в одному ролику безсмертний хіт “Червона Рута”, хор співучих квіток, потужну харизму Олексія Дурнєва. Ще й поексперементували з нейромережею. І… вдалося! Не інакше, як креативні чари». 

Артем Гусєв, креативний директор, TABASCO:

«Задача на розробку кампанії на Чорну п’ятницю знайшла нашу команду в різних куточках країни та світу. Було дуже радісно спостерігати, як модель української гіперзгуртованості перенеслась і на наші робочі процеси. Агенція, клієнт, режисер та продакшн діяли, як єдине ціле. Передчуття Чорної Чарівнятниці захопило всіх, і кампанію розробляли натхненно, як пісню». Знижки до -60% для клієнтів будуть доступними в мережі магазинів АЛЛО, на маркетплейсі allo.ua та в мобільному застосунку. В АЛЛО діятимуть знижки, що зачаровують, на різні категорії товарів: смартфони, ноутбуки, побутову техніку, товари для дітей та для спорту, меблі тощо. Щоб дізнатися першими розмір чаруючої знижки на акційні товари, можна підписатися на спеціальну розсилку,  уважно стежити за перебігом акції у соціальних мережах, адже деякі пропозиції під час Чарівнятниці будуть обмеженими».

Розкажіть друзям про новину