Досягши успіху у співпраці зі студією діджитал дизайну Rtfkt, Nike представив свою автономну платформу Web3 для розміщення своїх віртуальних творів та діджитал спільноти.
SWOOSH має власний домен (welcome.swoosh.nike), щоб забезпечити «безпечний, надійний простір», в якому учасники Nike можуть збирати інтерактивні діджитал об’єкти, включаючи кросівки або одяг, які потім можуть носити в діджитал іграх та подіях.
Члени спільноти отримають спеціальний доступ до фізичних продуктів чи реальних подій через сайти, такі як «особисті бесіди зі спортсменами чи дизайнерами».
Гігант спортивного одягу планує випустити свою першу діджитал колекцію, натхненну користувачами платформи наступного року. Після запуску учасники матимуть можливість взяти участь у конкурсі, а переможець отримає можливість створювати віртуальні продукти спільно з Nike.
Це, безперечно, буде стимулом для діджитал художників і креаторів невзаємозамінних токенів (NFT) приєднатися до мережі з огляду на те, що компанія підтвердила, що переможці отримуватимуть гонорари від діджитал токенів, які вони допомагають створювати.
Загалом Nike сподівається, що її вихід у віртуальну сферу послужить розширенню визначення спорту і водночас демократизації досвіду Web3, щоб «кожен міг збирати, створювати та володіти частиною цього нового діджитал світу».
Ті, хто хоче підписатися на .SWOOSH, можуть зробити це пізніше у цьому місяці, коли відкриється реєстрація на бета-версію платформи. Протягом року, що залишилася, фірма планує розширювати платформу, набираючи користувачів «як можна більш різноманітних і рівноправних».
«Ми формуємо ринок майбутнього з доступною платформою для допитливих Web3. У цьому новому просторі спільнота .SWOOSH та Nike можуть разом створювати, ділитися та приносити користь», — робить висновок Рон Феріс, генеральний менеджер Nike Virtual Studios.