Nike створив діджитал спільноту, де можна продавати та купувати діджитал одяг
15 Лис 2022, 10:50

Nike створив діджитал спільноту, де можна продавати та купувати діджитал одяг

Досягши успіху у співпраці зі студією діджитал дизайну Rtfkt, Nike представив свою автономну платформу Web3 для розміщення своїх віртуальних творів та діджитал спільноти.

SWOOSH має власний домен (welcome.swoosh.nike), щоб забезпечити «безпечний, надійний простір», в якому учасники Nike можуть збирати інтерактивні діджитал об’єкти, включаючи кросівки або одяг, які потім можуть носити в діджитал іграх та подіях.

Члени спільноти отримають спеціальний доступ до фізичних продуктів чи реальних подій через сайти, такі як «особисті бесіди зі спортсменами чи дизайнерами».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Гігант спортивного одягу планує випустити свою першу діджитал колекцію, натхненну користувачами платформи наступного року. Після запуску учасники матимуть можливість взяти участь у конкурсі, а переможець отримає можливість створювати віртуальні продукти спільно з Nike.

Це, безперечно, буде стимулом для діджитал художників і креаторів невзаємозамінних токенів (NFT) приєднатися до мережі з огляду на те, що компанія підтвердила, що переможці отримуватимуть гонорари від діджитал токенів, які вони допомагають створювати.

Загалом Nike сподівається, що її вихід у віртуальну сферу послужить розширенню визначення спорту і водночас демократизації досвіду Web3, щоб «кожен міг збирати, створювати та володіти частиною цього нового діджитал світу».

Ті, хто хоче підписатися на .SWOOSH, можуть зробити це пізніше у цьому місяці, коли відкриється реєстрація на бета-версію платформи. Протягом року, що залишилася, фірма планує розширювати платформу, набираючи користувачів «як можна більш різноманітних і рівноправних».

«Ми формуємо ринок майбутнього з доступною платформою для допитливих Web3. У цьому новому просторі спільнота .SWOOSH та Nike можуть разом створювати, ділитися та приносити користь», — робить висновок Рон Феріс, генеральний менеджер Nike Virtual Studios.

Розкажіть друзям про новину