Оскароносний режисер та актор Тайка Вайтіті створив зворушливу історію для святкової кампанії Amazon.
Створений у співпраці з агентством Lucky Generals та продюсерською компанією Hungry Man, ролик, в основі якого лежить слоган «Joy is Made», розповідає історію батька, який прагне створити ідеальний святковий сюрприз для своєї доньки.
«Пристрасть Вайтіті до розповіді історії відносині батька та дитини, з його фірмовою чарівністю та вибором акторів, які, як він знав, мали передати цю історію, були першочерговими», — сказала Джо Шузсміт, голова глобального креативного відділу Amazon.
У рекламі представлена зіркова команда з новозеландським актором Джаредом Тернером у ролі батька та дитини, яку грає Анук Крістіансен.
«Нас постійно надихає винахідливий дух клієнтів Amazon, і ми хотіли розповісти історію з іншим поглядом на щедрість та благодійність на Різдво, а також на радість від того, що ви робите щось особливе для того, кого ви любите. Ми щасливі зіграти невелику роль у створенні цієї радості, але герой цієї історії – любов батька до своєї дитини», — сказав Ед Сміт, керуючий директор ЄС маркетингу в Amazon.