Батько переніс світ снігової кулі в реальність для доньки за допомогою Amazon
14 Лис 2022, 15:36

Батько переніс світ снігової кулі в реальність для доньки за допомогою Amazon

Оскароносний режисер та актор Тайка Вайтіті створив зворушливу історію для святкової кампанії Amazon.

Створений у співпраці з агентством Lucky Generals та продюсерською компанією Hungry Man, ролик, в основі якого лежить слоган «Joy is Made», розповідає історію батька, який прагне створити ідеальний святковий сюрприз для своєї доньки.

«Пристрасть Вайтіті до розповіді історії відносині батька та дитини, з його фірмовою чарівністю та вибором акторів, які, як він знав, мали передати цю історію, були першочерговими», — сказала Джо Шузсміт, голова глобального креативного відділу Amazon.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У рекламі представлена ​​зіркова команда з новозеландським актором Джаредом Тернером у ролі батька та дитини, яку грає Анук Крістіансен.

«Нас постійно надихає винахідливий дух клієнтів Amazon, і ми хотіли розповісти історію з іншим поглядом на щедрість та благодійність на Різдво, а також на радість від того, що ви робите щось особливе для того, кого ви любите. Ми щасливі зіграти невелику роль у створенні цієї радості, але герой цієї історії – любов батька до своєї дитини», — сказав Ед Сміт, керуючий директор ЄС маркетингу в Amazon.

Розкажіть друзям про новину