Щоб запустити відеогру в жанрі шутера Call of Duty: Modern Warfare II, глобальне креативне агентство Amplify продемонструвало основних персонажів гри на анаморфотних білбордах у Лос-Анджелесі, Нью-Йорку та Лондоні.
Розбиваючи екран, ролик показує сержанта Джона «Мило» МакТавіша, який намагається виконати місію, зламавши скляні двері. Лейтенант Саймон Райлі, також відомий як Привид, з’являється також в окулярах нічного бачення.
Директор із продажу Amplify Джівон Сміт прокоментував: «У Call of Duty: Modern Warfare II головна зброя — команда. Тому ми створили реалістичний наратив, демонструючи центральних персонажів на анаморфотних полотнах як оперативну групу 141 «Go Dark» у Нью-Йорку та Лондоні. Іммерсивна OOH-кампанія, що ламає формат, в якій оператори проникають у знакові місця у всьому світі».
Amplify співпрацювала з Inertia Studios для створення шоу на лондонському Пікаділлі, що стало ідеальним місцем, а на Таймс-сквер у Нью-Йорку було розміщено рекламу за участю інших героїв Taskforce 141.