Найочікуваніша реклама року у Великій Британії — різдвяна кампанія рітейлера John Lewis & Partners. Цього року рідзвяна кампанія висвітлює серйозну соціальну проблему, яка стоїть за її типово емоційною історією.
Реклама під назвою «The Beginner», створена агенцією бренду adam&eveDDB, розповідає про багатьох дітей, які перебувають у прийомній сім’ї, але через призму несподіваної сімейної історії.
Оповідання показує комедійні спроби чоловіка середніх років навчитися кататися на скейтборді. Навчання поглинає його, незалежно від того, чи дивиться він крадькома навчальні відео в офісі чи проводить вечори у скейт-парку серед підлітків. Сцени показують, як він намагається опанувати навичку і завдає собі травми.
Зрештою, його справжня мотивація боротьби з цією діяльністю стає зрозумілою, коли до нього додому приходить соціальний працівник із дівчинкою, яка також катається на скетборді.
Саундтрек рекламного ролика є кавером на пісню гурту Blink-182 «All the Small Things» 1999 року у виконанні американського співака Майка Гейєра.
Реклама повідомляє глядачам, що в системі догляду за дітьми у Великій Британії перебуває понад 108 000 дітей та молодих людей, і підкреслює довгострокову відданість бренду їхній підтримці.
Компанія John Lewis Partnership, яка керує John Lewis та супермаркетом Waitrose, у жовтні запустила багаторічну програму під назвою Building Happier Futures, яка обіцяє надати можливості працевлаштування у своїй організації молодим людям, які залишили систему опіки, а також підтримати їх через навчання, благодійне партнерство та підвищення кваліфікації.
У рамках різдвяної кампанії він продаватиме низку товарів із зображенням ведмежати Льюїса, причому 25% продажів піде на користь організаціям.
Джон Льюїс також закликає інші підприємства та уряд Великобританії визнати цю проблему, про яку часто забувають, та підтримати дітей-сиріт. Це підкреслює перешкоди, з якими вони часто стикаються, наприклад той факт, що молода людина, яка виходить з-під системи опіки, втричі частіше стає безпритульною, ніж вступає до університету.
Бренд і adam&eveDDB співпрацювали з соціальними працівниками, людьми, які пройшли через систему догляду, та консультативними групами, щоб переконатися, що реклама автентична, хоч і визнали, що це було лише одне зображення досвіду прийомної сім’ї. Клер Пойнтон, директорка з роботи з клієнтами John Lewis, сказала, що ця ініціатива «не тільки на Різдво» і виявлятиметься в різних моментах комунікації бренду протягом наступного року.