Компанія використала штучний інтелект (ШІ) як креативний інструмент розроблення віжуалів.
Від початку повномасштабної війни METRO Україна сфокусувала свою діяльність на підтримці країни. Позиція компанії відобразилася й у слогані: «METRO з Україною для українців». Тож під час роботи над каталогом першочерговою метою було зробити його релевантним і цікавим саме для українців. Власне, українці й стали головним натхненням незвичного виконання. Вони щодня творять справжні дива й демонструють усьому світу свою фантастичність, отже і каталог має бути неймовірним. Так з’явилася ідея попрацювати зі штучним інтелектом. А саме — розробити за його допомогою візуальну частину каталогу домогосподарства.
Загалом ШІ достатньо активно застосовують у маркетингу, зокрема для персоналізації роботи з клієнтами: оброблення й аналізу даних, прогнозів щодо майбутніх покупок, комунікації тощо. Проте чи не вперше в Україні його використали саме з такою метою.
Команда креативного агентства безпосередньо працювала зі ШІ, даючи запити й корегуючи згенеровані віжуали. На обкладинці й сторінках каталогу розлилися пінні хвилі, простягнулися долини зі спонжів, звелися гори з рушників, а в небі поплили хмари з мильних бульбашок. Саме так штучний інтелект «побачив» домогосподарство українців. Насолодитися цими фантастичними пейзажами можна в новому каталозі METRO вже з 9 листопада.