Дім моди Coach представив у Лондоні Courage to Be Real, запустивши 3D-анімаційний фільм за участю всесвітньо відомого амбасадора бренду репера Lil Nas X.
«Courage to Be Real» — це місія та послання Coach про те, щоб охопити всі аспекти того, хто ти є, мужністю, і надихнути інших на справжнє самовираження.
Прем’єра кампанії на лондонській площі Пікаділлі присвячена історії мужнього шляху Lil Nas X до того, ким він став і є сьогодні, та перешкод, які він подолав на своєму шляху. У кампанії він проходить через двері, які представляють боротьбу, з якою він зіштовхнувся у житті – від страху, невпевненості у собі до засудження з боку інших. Анімація завершується тим, що Lil Nas X дивиться на площу, надихаючи світ вийти за межі своїх можливостей та висловити всі аспекти того, ким вони є насправді.
Щоб пожвавити анімацію, Coach використовував 3D-технологію DeepScreen від агентства Ocean, щоб створити ілюзію того, як Lil Nas X рухається і виходить за межі екрану.
Розташований у самому серці лондонського Вест-Енду, всесвітньо відомий Piccadilly Lights на площі Пікаділлі-серкус є найбільшим білбордом у Європі.