До проміжних виборів була запущена кампанія, яка покликана спонукати голосувати жінок за кандидатів від Колорадо, які виступають за репродуктивні права.
Робота від агентства Fortnight Collective була запущена 1 листопада, за тиждень до дня виборів, і включає коробки з тампонами Votex, пародійною маркою товарів жіночої гігієни, з інструкціями про те, як захистити свої репродуктивні права.
Разом із роликами, соціальними мережами та веб-сайтом, зусилля включають агітації в кампусі Університету Колорадо. Агентство зазначає, що на жінок віком від 20 років припадає більше половини абортів у США, а більш ніж у 20 штатах репродуктивні права перебувають під загрозою.
Кожна коробка Votex обклеєна інструкціями про те, як зареєструватися для голосування, де голосувати та попереджає про небезпеку відмови від голосування.
Використовуючи цю невелику брошуру з інструкціями всередині кожної коробки тампонів, команда Fortnight придумала спосіб надавати додаткову інформацію потенційним виборцям і те, як вони можуть допомогти зупинити консервативний потік.
«Вставте захист від консервативного потоку», — йдеться в брошурі. «За допомогою пальців обережно перемістіть обраних вами законодавців на місце своїми голосами. Не забудьте наполягати, щоб ваш голос був почутий, і вони надійно посіли своє місце в офісі».
Агентство створило веб-сайт FlowToThePolls.com на підтримку ініціативи, на якому розміщено інформацію про те, як зареєструватися для голосування та де проголосувати в Колорадо.
«Ми знаємо силу брендингу, тому було чудово створити бренд для чогось подібного, що має значення. Неймовірно, що вся агенція взяла участь і допомогла втілити це в життя так швидко», — додала помічник креативного директора Fortnight Марта Кромптон.