Цього року законодавці штату подали близько 300 законопроектів проти ЛГБТК+, багато з яких спрямовані на трансгендерну молодь. Щоб підвищити поінформованість про те, що може статися з людьми, на яких вплинуть ці закони, правозахисна організація ЛГБТК+ GLAAD запустила нову кампанію.
GLAAD шукав сім’ю у штаті, де пропонуються ці закони. Організація звернулася до Техасу — червоного штату, в якому ухвалено драконівські закони, але в таких містах, як Остін та Х’юстон, спостерігається прогресивна тенденція.
GLAAD працював з місцевими організаціями та організаціями штату та знайшов родину Брігл із трансгендерним сином на ім’я Макс. Водночас активісти та сім’я працювали над соціальною рекламою, яка була випущена ще у квітні. У ролику Макс та інші члени його сім’ї займалися традиційними повсякденними справами. У голосі за кадром мама Макса, Ембер, розповідає про те, як це мати транс-дитину.
«У трансгендерних дітей немає політичного порядку денного, вони просто діти», – сказала Ембер Брігл. «Вони просто хочуть, щоб їх дали спокій. У них такі ж надії і мрії, і вони заслуговують на таку ж рівність, як і ваша дитина».
З початком дострокового голосування на проміжних виборах GLAAD поновила оголошення. Тепер вона закликає людей відвідати її сайт та розробити план голосування до 8 листопада. Крім того, організація випустила другу рекламу, щоб привернути увагу до ще однієї політичної проблеми, що насувається, – загрози скасування рівності в шлюбі.
Щоб підвищити обізнаність про те, що поставлено на карту для пар та сімей, GLAAD застосувала аналогічний підхід, як у «Trans Family», до своєї рекламної стратегії з «Marriage Threat». Цей 30-секундний ролик присвячений Кенту та Дієго, двом батькам-геям, які розповідають про те, що проблема означає для них особисто, сподіваючись надихнути глядачів на голосування. Реклама дебютувала 12 жовтня у діджитал форматі та на телебаченні.
Що стосується роликів, сказала Сара Кейт Елліс, президент та генеральний директор організації, що GLAAD транслює їх у певних штатах та на ринках, де права ЛГБТК+ перебувають під загрозою. У багатьох випадках, особливо коли йдеться про транс-молодь, «відсутнє розуміння того, хто вони такі», коли «політики демонізують їх».
«Ми знаємо, що не можна ненавидіти того, чию історію ви знаєте», — сказала Елліс. «І наша робота полягає в тому, щоб об’єднувати людей, а не розділяти їх, і розповідь історій — найпотужніший інструмент для цього».
«Навіть дуже консервативні люди були зворушені цією рекламою, тому що тоді вони зрозуміли, хто така транс-дитина», — сказала Елліс. «Отже, з погляду торкання сердець і умів ми знаємо, що ця реклама ефективна».
З наближенням 8 листопада Елліс зберігає оптимізм щодо використання креативу, щоб змінити ситуацію.