Німецька міжнародна мережа супермаркетів Lidl GB представила свою довгоочікувану різдвяну рекламу за участю Ведмедика Lidl, найнесподіванішої різдвяної знаменитості цього року. Але цей чарівний ведмедик не схожий на інших різдвяних персонажів, і його точно не буде у продажу в Lidl.
Британці могли вже бачити ведмедика Lidl раніше, оскільки цьогорічну зірку шоу вже показували перед його офіційною прем’єрою.
У рамках кампанії представлений ролик The Story of Lidl Bear, що розповідає історію плюшевого ведмедика.
Оскільки світ навколо Ведмедика Lidl божеволіє у своїх спробах зробити з маленької м’якої іграшки знаменитість, креатори запитують: чи повернеться він додому на Різдво зі своєю родиною?
Кампанія проходитиме у святковий період і транслюватиметься на телебаченні, зовнішній рекламі, у кіно, у пресі, у діджитал форматі та на радіо.
Клер Фаррант, директор з маркетингу Lidl GB, сказала: «Що відрізняє Ведмедика Lidl від інших різдвяних персонажів, то це його веселий, незворушний вигляд. Не показуючи емоцій, йому вдається створити гумор і донести наше повідомлення про те, що справді важливо у це Різдво. Ви також не побачите Ведмедика у продажу в жодному з наших магазинів, тому що перед нереалістичними різдвяними очікуваннями і тиском ми знаємо, що дійсно важливо бути з людьми, які нам небайдужі».
Насправді, замість того, щоб продавати персонажа, Ведмежа Lidl стало джерелом натхнення для різдвяної благодійної акції Lidl, допомагаючи кожній дитині випробувати радість від улюбленої іграшки цього Різдва. Lidl Bear’s Toy Bank — це загальнонаціональна благодійна ініціатива, у рамках якої дітям по всій Великій Британії роздають нові або невпаковані іграшки та ігри через мережу спільноти Neighbourly.
Клієнти можуть залишити нові та невідкриті іграшки та ігри, щоб подарувати їх дітям, які потребують підтримки в їхньому районі. Популярні товари включають іграшки, ігри, книги, головоломки та предмети декоративно-ужиткового мистецтва для різного віку.
Крім того, супермаркет виділив 250 тисяч фунтів стерлінгів на благодійність у святковий період, а також пообіцяв пожертвувати більше їжі, ніж будь-коли, у святковий період. У рамках багаторічної роботи супермаркету з місцевими спільнотами Lidl GB також пожертвує низку святкових продуктів харчування у рамках своїх регулярних пожертвувань.
Нік Студзінскі, головний креативний директор Accenture Song, сказав: «По суті, різдвяна кампанія Lidl цього року — це повчальна історія, розказана очима плюшевого ведмедика маленької дівчинки, яка закликає нас міцно триматися за те, що справді важливо. Бути з людьми, яких ви любите, і ділитися смачною та недорогою їжею. Коротше кажучи, Різдво, в яке справді можна повірити».