Бразилія є країною з найбільшою кількістю смертей серед ЛГБТКІА+, згідно зі звітом Обсерваторії смертей та насильства проти ЛГБТІ+ («Observatório de Mortes e Violências contra LGBTI+»). Коли таке насильство не вбиває, воно залишає шрами як фізичні, так і психологічні, які дуже важко залікувати.
Це була основна ідея колекції «Visible Mark» Ісаака Сільви, створеної спільно з агентством FCB Brasil для Casa Neon Cunha. Капсульна колекція із шести предметів була випущена у травні і тепер знову доступна на сайтах бренду лімітованим тиражем.
Колекція, що одержала назву «Visible Mark», складається з білих виробів з однією кольоровою деталлю, яка позначає місце зі шрамом у людини. А завдяки технології NFC можна просто піднести свій телефон до кольорової мітки, щоб отримати доступ і прослухати історію людини, яка має цей шрам.
«Предмети колекції розповідають реальні історії людей, які, знайшовши тепло та захист, змогли залишити позаду насильство і наново позначити свої власні шрами. «Знявши» ці шрами зі своєї шкіри і перетворивши їх на модний бренд, ми надсилаємо повідомлення всім: є мережа підтримки, є любов і тепло, ми всі разом», — каже Ісаак Сільва.
Прибуток від продажу колекції буде передано Casa Neon Cunha, неурядовій організації, яка надає послуги спільноті ЛГБТКІА+ у Сан-Бернарду-ду-Кампу та у великому регіоні Сан-Паулу ABC. Крім того, історії призводять людей до центру підтримки спільноти ЛГБТКІА+, допомагаючи просувати ініціативи щодо прийому її членів та надаючи психологічну підтримку та юридичні консультації.
«Чим більше людей з гордістю носять історії стійкості, любові та гордості Бернардо, Рея, Ренати, Аманди, Уеслі та Камілли, тим ближче ми будемо до нашої мети – привернути увагу до проблеми та просувати мережу підтримки, яка може допомогти людям у вразливих ситуаціях», – сказав Ісаак.