The American Cancer Society, загальнонаціональна добровільна організація охорони здоров’я, яка займається ліквідацією раку, запустила проект «Meant to be together».
Нову кампанію було створено у співпраці з агентством Havas New York і присвячено ініціативі організації «Hope Lodge», яка надає безкоштовне житло десяткам тисяч пацієнтів, яким доводиться щороку приїжджати для лікування раку.
«Як єдина некомерційна онкологічна організація, яка займається дослідженнями, доглядом за пацієнтами та захистом інтересів, маємо унікальну можливість переосмислити те, як ми уявляємо себе», — заявив директор з маркетингу організації Кімм Мартінес. «Компанія Havas New York відіграла важливу роль у партнерстві, яке допомогло нам перейти від розповідей про те, що ми робимо, до розповідей про вплив, який ми маємо. «Meant to be together», проливає світло на величезний вплив і масштаби організації American Cancer Society».
Компанія також підкреслює оновлений бренд, який включає новий логотип, шрифт, фірмові кольори і слоган «Every cancer. Every life».
«Ми працювали над запровадженням мови, щоб люди, хворі на рак, та їхні сім’ї розуміли весь спектр послуг, які надає ця воістину чудова організація». – сказав головний креативний директор Havas New York Ден Люсі
Креативна кампанія розгортається на телебаченні, в потоковому аудіо, на діджитал дисплеї, у соціальних мережах та у зовнішній кампанії англійською та іспанською мовами протягом листопада та грудня.