Агентства одержимі одержанням нагород. Проте, як не дивно, найбільш відзначена нагородами робота зазвичай не є найвідомішою. Якщо попросити когось назвати його улюблену рекламу, він, швидше за все, назве кумедну рекламу пива, а не ім’я останнього власника премії. Що важливіше: підкорити суддів нагород чи підкорити споживачів?
Креативне агентство Zulu Alpha Kilo порушило це питання у своєму новому веселому відео «Left-Handed Mango Chutney».
Висміюючи деякі ситуації із життя креативників, Zulu нагадало індустрії, що найважливіша мета реклами — насамперед знаходити відгук у споживачів.
Ролик дебютував на конкурсі “Агентство року” в Торонто. Щорічну церемонію нагородження проводить журнал Strategy Magazine, найбільше галузеве видання Канади. У рамках шоу провідним агенціям пропонується створити власні рекламні ролики на будь-яку тему.
Того року Zulu представило відео «Awards Gone Wild», яке висміювало одержимість галузі нагородами, показуючи, що станеться, якщо інші професії вдадуться до такої ж тактики, щоб отримати нагороди.