Підсумки: KYIV MEDIA WEEK 2022 помандрував Європою
01 Лис 2022, 16:27

Підсумки: KYIV MEDIA WEEK 2022 помандрував Європою

Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK 2022 успішно провів шість спеціальних подій у співпраці з трьома європейськими професійними майданчиками за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). 

Подорож KMW ’22 розпочалася з Міжнародного фестивалю веб- та телесеріалів Serial Killer (20-25 вересня, Брно, Чехія), де організатори представили чотири секції, розроблені у партнерстві з фестивалем:  

  • Production During the War: Storytellers Never Stop! (“Виробництво під час війни: сторітеллери ніколи не зупиняються!”)
  • Jump into Co-Creation! Discover Ukrainian Projects Available for Co-Production (“Пориньте у спільне виробництво! Відкрийте для себе українські проєкти, доступні для копродукції”)
  • Case-study: A Girl from Tallinn (“Кейс-стаді: “Дівчина з Таллінна”)
  • Co-Production with Ukraine. How to (“Копродукція з Україною. Як це працює”).

Під час дискусій українські, естонські, чеські та британські медіаексперти представили українську індустрію як невід’ємну частину світового ринку та окреслили її майбутні шляхи розвитку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Екватором Форуму став Міжнародний ринок аудіовізуальної індустрії MIA (11-15 жовтня, Рим, Італія), де під егідою KMW відбулася панельна дискусія The Social Impact of Content (“Соціальний вплив контенту”) за участю представників фінського суспільного мовника YLE, спілки найбільших продюсерів і дистриб’юторів Великобританії PACT, українських медіакомпаній FILM.UA Group і Суспільне Мовлення.

KMW ’22 завершив свою подорож у Франції на найбільшому в Європі ринку контенту – 38-му Міжнародному контент маркеті MIPCOM (17-20 жовтня, Канни, Франція), де відбулася секція Stand Up and Coproduce. The Ukrainian Experience (“Супротив та копродукція. Український досвід”), організована у партнерстві з ініціативою Ukrainian Content. Global Cooperation. У дискусії взяли участь представники провідних українських медіакомпаній та їхні партнери з Red Arrow Studios International і Gaumont з Німеччини та Yellow Film & TV з  Фінляндії.

Партнер KMW, видання про медіабізнес та аудіовізуальну індустрію Media Business Reports представить спецпроект, присвячений цьогорічному KMW. Стенограми панельних дискусій і презентації будуть доступні українською та англійською у листопаді.

«Інтерес до подій та залученість відвідувачів європейських фестивалів відображають справжню підтримку міжнародної медіаспільноти. Шість секцій KMW ‘22 були спрямовані на підвищення обізнаності про поточний стан речей в Україні та досягнення індустрії під час війни, а також на зміцнення міжнародної мережі та налагодження співпраці між українськими та міжнародними виробниками контенту. Зараз представлення наших культурних, історичних та соціальних цінностей як невід’ємної частини сучасного цивілізованого світу є вкрай важливим», – каже Катерина Удут, керівниця KMW та директорка MRM.

«USAID пишається тим, що надає допомогу у проведенні KYIV MEDIA WEEK – події, яка забезпечує українським креативним галузям власний голос і показує, як багато Україна здатна запропонувати світові. Наше партнерство з KYIV MEDIA WEEK допомогло спеціалістам цього сектору в Україні долучитися до масштабних заходів креативної індустрії Європи, які відбулися у Брно, Римі, Каннах. Завдяки цьому більше людей зрозуміли, наскільки важливо сьогодні підтримувати Україну в її боротьбі та співпрацювати з українцями для того, щоб допомогти їхній країні як під час війни, так і після її завершення. USAID і надалі стоятиме пліч-о-пліч з Україною та українцями під час їхнього спротиву російській агресії та побудови незалежного, суверенного, демократичного та заможного майбутнього їхньої країни», – в.о. директора Місії USAID в Україні Сюзан Кутор.

Це був насичений подіями час, наповнений натхненням, багатообіцяючими зустрічами та потенційними партнерствами, та KMW прощається до наступного року, з надією вітати своїх гостей у мирному Києві, де вони зможуть спілкуватися, розширювати свої професійні зв’язки, ділитися історіями та планувати найамбітніші проєкти.

Традиційно Міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK щорічно проходив у Києві. І хоча повномасштабне вторгнення росії зірвало цей план, KMW продовжив свою місію з висвітлення поточного стану української аудіовізуальної індустрії та сприяння її розвитку та інтеграції у світовий медіаринок. Тому цього року Форум проходив у мандрівному форматі з гостьовими секціями, розробленими у партнерстві з трьома європейськими фестивалями та ринками.

Організатор KMW – Media Resources Management (MRM), перша медіаконсалтингова компанії в Україні, що надає комплексні послуги в кіно, ТБ та інших креативних індустріях з 2005 року.

KMW ’22 організовано за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).

Розкажіть друзям про новину