Компанія LEGO Group запустила масштабну і веселу святкову кампанію. Цього року 90-річний бренд звернувся до дітей, одним із найбільш креативних розумів планети, щоб вони допомогли урізноманітнити святкові урочистості веселощами.
Розповідь цієї останньої частини кампанії «Build to Give» підкреслює ідею про те, що гра – найкращий спосіб об’єднати людей. Для цього 90-річний бренд іграшок попросив дітей побудувати унікальний автомобіль із кубиків Lego, космічний корабель та жирафа, який буде показаний у 60-секундному ролику про героїв. Потім компанія здивувала їх, втіливши їх творіння в життя для реклами, побудувавши функціональний автомобіль, який став сценою для Кеті Перрі, щоб виконати свій хіт Firework.
Розроблений власною творчою командою Lego, основний сюжет підтримується двома додатковими фільмами, в яких також розповідається про творчість дітей, які використовують кубики Lego для збирання та спільної гри. Напрямок та виробництво здійснювалося через Traktor, а пост-продакшн – The Mill.
У додатковому контенті та ж група дітей працює з Кеті Перрі над створенням соціального контенту, який буде опубліковано у соціальних мережах Lego у найближчі тижні. Запитання включали: «Чи є у вас улюблена ложка?» і «Які ваші улюблені шкарпетки?»
Кампанія проходитиме на 35 ринках за допомогою телебачення, діджитал технологій, зовнішньої кампанії, соціальних мереж, електронної комерції та активаціях в магазинах. В іншому контенті розповідається про Кеті Перрі, у тому числі відео про те, як діти беруть у неї інтерв’ю, та відео про те, як вона сама створює подарунки в рамках ініціативи #BuildToGive.
«У Lego Group діти — наші зразки для наслідування — вони надихають нас своєю творчістю, допитливістю та уявою, тож до кого краще звернутися для нашої святкової кампанії?» — сказала Джулія Голдін, директор з продукту та маркетингу в Lego Group.
«Наша нова кампанія — це торжество творчої сили та оптимізму, які мають діти. Вони бачать безмежні можливості для гри і показують нам, як гра може змінити світ, перебудовуючи його на краще. Ми хочемо надихнути людей різного віку віддати перевагу грі, а не досконалості, і дати волю дитячій радості цього святкового сезону», — додала вона.