З 1950 року Каррера Панамерікана або мексиканські Дорожні перегони колись вважалися однією з найнебезпечніших подій у світі. З міркувань безпеки захід було закрито в 1955 році. Проте воно залишається легендарним і навіть викликало новий інтерес, оскільки шанувальники спадщини продовжують повертатися до перегонів.
Porsche Latin America об’єдналася з креативною агенцією The Community для проведення кампанії «One Icon Leads to Another». Відзначаючи сім десятиліть, що пройшли з першої гонки Porsche в Мексиці на Каррера Панамерікана, анонс збігається з випуском унікальної моделі – 911 Carrera Panamericana Special.
У рамках кампанії короткометражний фільм розповідає подробиці цієї першої гонки очима механіка Герберта Лінге. У 1952 році Porsche взяла для участі в змаганнях два Porsche 356, один у вигляді кабріолета, а інший у купе. За словами Лінге, світова преса вже скептично ставилася до відносно невеликого Porsche, що конкурує з більшими автомобілями.
Перегони знову ожили завдяки яскравій анімації, коли Porsche обганяє інші автомобілі на шляху до фінішу. Раптова поломка створює враження, що все втрачено, але, як покаже історія, 356-й перетнув фінішну межу, незважаючи на всі перешкоди на своєму шляху. Фільм завершується слоганом «One Icon Leads to Another».
Створюючи ексклюзивну нову модель, побудовану на честь кабріолету 356 S, який вперше брав участь у гонках Панамерікана у 1952 році, компанія Porsche заявила, що автомобіль буде продано з аукціону, а отримані кошти підуть на благодійність.