Робітники нагадали, що все працює завдяки їм у промокампанії професійно-технічної освіти
31 Жов 2022, 14:42

Робітники нагадали, що все працює завдяки їм у промокампанії професійно-технічної освіти

Комунікаційна агенція plusone social impact спільно з Міністерством освіти та науки України і Програмою EU4Skills реалізували промокампанію професійно-технічної освіти “Все працює завдяки нам”. 

Відправною точкою була реформа професійно-технічної освіти, а проєкт зрештою став комунікацією важливості представників цілого кластеру української економіки. На противагу застарілому стереотипному сприйняттю робітничих спеціальностей кампанія розповідає історії молодих людей, заряджених на роботу та професійний ріст, закоханих у власну справу й оптимістично націлених на те, щоб суспільство і країна розвивалися та процвітали.

Ідея комунікації

На етапі дослідження було зрозуміло: допоки у побуті не виникає проблем і все функціонує, як треба, люди схильні не задумуватись над тим, що за кожною зручною звичною річчю стоять працівники робітничих спеціальностей. Будь то свіжа випічка, акуратно підшиті джинси, зручний стілець чи безперервний інтернет – це результат кропіткої праці пекарів, кравців, столярів, слюсарів чи операторів програмного забезпечення. Можливо їх не помітно, але саме завдяки їм все навколо працює.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так і сформувалася ідея кампанії: зробити робітників “видимими”. Яскраво виділити їх, дати їм голос, показати, які цікаві і різні особистості ховаються від наших очей за результатом власної праці.

Промо відео

Проморолик транслює: за речами, які забезпечують комфортний побут, стоять живі люди. Вони старанно працюють, більше того – отримують задоволення від процесу, реалізовуючи своє покликання. Тому й інших готові закликати займатися улюбленою справою. Бо бути затребуваним спеціалістом легше й цікавіше, коли любиш те, чим займаєшся.


Люди на першому плані

Кампанія дає можливість самим робітникам розказати про себе і свій шлях у професії. Це цікаві, креативні молоді люди, яким подобається бути корисними. Для них робота – цілий світ, наповнений деталями й тонкощами. У рамках кампанії створено 8 роликів-історій, кожна з яких бореться зі стереотипами й упередженнями. Кожна показує: опанувати будь-яку професію можливо незалежно від гендеру чи віку, а досягти успіху можна й без вищої освіти.

Етикетка як образ

Головним візуальним образом кампанії стала етикетка-бірка. Саме вона зазвичай вказує на творців продукту. Те, що ховають на внутрішню сторону і пишуть невеликими літерами, перетворилось на яскраві маркери якості й любові до справи, набуло різних форм та відтінків, щоб підкреслити індивідуальність кожного робітника.

Фізична етикетка-стікер опинилась всередині промовідео й кожного з 8 роликів-історій, а власне її форма стала композиційною основою для створення комунікації онлайн (інформаційний лендинг, ківіжуали, пекшоти) і офлайн (серії білбордів, сітілайтів і постерів для вулиць українських міст та закладів ПТО по всій країні).

Місце зустрічі закоханих у свою справу

Лендинг кампанії став альманахом історій становлення і успіху робітників, блогом з текстовими матеріалами, що розвінчують міфи про ПТО, і картотекою з резюме технічних професій. Цей сайт створено як місце, де закохана у певну справу людина знайде відповіді на власні роздуми щодо майбутньої професії, а якщо це школяр чи школярка – його чи її батьки отримають корисну інформацію, щоб підтримати власну дитину.

Все працює завдяки нам

Команда проєкту додатково створила генератор персоналізованих стікерів. На сайті легко обрати колір, додати ім’я, професію – так кожен охочий може отримати макет власної наліпки, готовий до друку.

Кампанія є масштабним та довгостроковим проєктом, який не обмежується диджитал рекламою та зовнішнім розміщенням (хоча на момент написання ці канали охопили вже більше 25 млн). Команда проєкту працює з додатковими каналами розповсюдження, наприклад, займається розміщенням промо-ролика на ТБ та співпрацює із блогерами задля більш нативного охоплення ще більшої кількості цільової аудиторії.    

Розкажіть друзям про новину