Listerine об’єднався з агентством Wunderman Thompson Brazil для своєї кампанії.
Дія відбувається у місті Комплексо всередині метавсесвіту, де люди створюють своїх власних персонажів, живуть у спільноті та взаємодіють один з одним.
У грі гравці прокидаються із зеленим димом з рота, який означає неприємний запах з ротової порожнини. Ті гравці, які знаходяться поруч із людьми з неприємним запахом з рота, помітять, що їхній рівень стресу поступово збільшується, що робить їх зір розмитим, а мозок затуманеним. Шукаючи Listerine у грі (доступний в аптеках та торгових автоматах по всьому віртуальному місту) та використовуючи продукт, гравці можуть позбутися неприємного запаху.
Крім використання інноваційних технологій, таких як метавсесвіт, Listerine привнесла новий елемент у запуск кампанії, включивши до гри комедійне шоу за участю бразильського актора та коміка Фабіо Порчата, амбасадора бренду Listerine.
Гумористичне шоу могли подивитись лише у день запуску, 25 жовтня, усі гравці, присутні цього дня у місті. Ті, хто успішно позбувся неприємного запаху з рота цього дня, змогли переглянути комедійне шоу актора. У той же момент, коли з’ясувалося, що Listerine є спасінням від Breathcalypse, усім гравцям у місті було розіслано повідомлення, що пояснюють причину проблеми. Це повідомлення було передано в ігровій формі у метавсесвіті та у міських газетах.
Щоб спричинити ажіотаж перед запуском кампанії, комедійне шоу рекламувалося всередині гри на білбордах, а Порчат опублікував тизер-відео зі своїм аватаром.
«Немає нічого кращого, ніж цей простір для спілкування з нашою аудиторією сучасним та інноваційним способом», — заявила Сабріна Тічауер, директор з маркетингу брендів гігієни ротової порожнини в Johnson & Johnson Consumer Health Brazil. «Ми хочемо передавати інформацію про Listerine і бути присутніми в екосистемах співтовариств геймерів, а також розширювати охоплення споживачів, які не користуються цими платформами».
Кека Морелле, головний креативний директор Wunderman Thompson Brazil, додав: «Щодня ми прагнемо допомогти нашим клієнтам надихати своїх споживачів творчо та новаторськи, і Breathcalypse не став винятком. Замість того, щоб просто з’явитися в грі, ми хотіли змінити динаміку і запитали: «Що станеться, якщо одного разу всі прокинуться з неприємним запахом з рота?» Дихання. Ось і все — дія, яку можна було здійснити лише у Метавсесвіті. А в грі, що імітує реальне життя, не потрібно турбуватися про зомбі, інопланетян чи робіт-вбивць, єдине, про що варто турбуватися, — це сам неприємний запах з рота».