До Хелловіна Heinz показав жахливо натуральні помідори, з яких створений кетчуп
31 Жов 2022, 11:47

До Хелловіна Heinz показав жахливо натуральні помідори, з яких створений кетчуп

Heinz, світовий лідер у виробництві томатних продуктів та соусів, запустив кампанію, щоб розіграти глядачів у цей Хелловін. Кампанія розроблена у співпраці з Wunderman Thompson Spain. «For a 100% Natural Halloween» починається із серії інтерактивних білбордів та постів у соціальних мережах, що демонструють натуральні помідори, що використовуються у продуктах Heinz.

На перший погляд оголошення здаються традиційними елементами контенту, але якщо глядачі дивляться досить довго, вони будуть налякані раптовою появою жахливого помідора.

Тьяго Рапп, голова Kraft Heinz з комунікацій та створення бренду, сказав: «Хелловін став для нас ще однією можливістю скористатися культурним моментом, щоб здивувати та порадувати наших клієнтів. Компанія Wunderman Thompson Spain звернулася до нас із пропозицією весело розповісти про наш досвід роботи з томатами та продемонструвати, що в томатах, які входять до складу нашої продукції, немає нічого жахливого».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Раніше вважалося, що в помідорі немає нічого страшного, але за певного освітлення деякі помідори можуть бути дуже страшними. Навіть без використання постобробки нам вдалося виділити жах на їхніх «лицях». Використовуючи правильний продукт — той самий сорт, який входить до складу кетчупу Heinz, ми змогли створити міжнародну кампанію, яка буде настільки лякаючою і природною, наскільки це можливо», — додав Пако Бадія, ECD у Wunderman Thompson Spain.

Команда працювала з фотографом Хосепом Марією Рока, який використовував для кампанії сотні натуральних помідорів, ретельно вивчаючи та фотографуючи їх, щоб наголосити на природному жаху на їхніх «обличчях». Під час проведення кампанії жоден помідор не постраждав. Фактично всі помідори, представлені в рекламній кампанії, були використані для приготування гаспачо після того, як їх сфотографували.

Розкажіть друзям про новину