Креативники з Brain Tank «підігріли» цільову аудиторію напередодні «зіркової» рекламної кампанії.
Отже, йдеться про рекламну кампанію для найбільшого забудовника Івано-Франківська — blago developer. Її партнерами та головними героями стали переможці цьогорічного Євробачення — учасники гурту Kalush Orchestra — Олег Псюк і КилимМен. Участь у рекламній кампанії найбільш обговорюваного музичного колективу року не могла пройти повз уваги аудиторії. А додатковий інтерес до колаборації, ба більше — неабиякий резонанс, був створений шляхом надзвичайно вдало вжитого класичного маркетингового прийому від Brain Tank — тізингу.
Що було?
На рекламних постерах, на фоні одного з житлових кварталів blago developer, з’явилося зображення чоловіка у впізнаваній рожевій панамі лідера Kalush — Олега Псюка. Але чоловіка сфотографовано зі спини, тому вгадати, чи дійсно це лідер гурту Kalush — неможливо.
Резонанс і «хейт-ефект»
За задумом маркетологів blago developer і Brain Tank, саме невпевненість глядача у «справжності» зображеного в рекламі лідера Kalush мала спрацювати як інтрига. І цей хід себе виправдав. Щойно реклама з’явилася на вулицях міста, у соціальних мережах почали точитися гарячі дискусії стосовно того, чи справжнього Олега Псюка зображено на світлині. Емоції досягли високого градуса — «хейту» — найзапекліші коментатори навіть звинувачували забудовника у фейку.
«Де би я не був…»
Завдяки резонансу у соціальних мережах величезний інтерес до рекламної кампанії виник ще до початку її головної частини. Власне вся рекламна кампанія складалася з рядків хіта гурту Kalush — «Де би не був, не забуду дім».
Пісню було складено та записано ще до початку активної фази війни, але саме зараз ці слова для мільйонів українців звучать найбільш потужно. Це стосується й тих, хто виїхав за кордон і мріє про повернення до Батьківщини, і тих, хто переїхав із зони бойових дій до Західної України та намагається облаштувати життя на новому місці.
Як наступний етап кампанії — вийшов ролик «кіно про дім», в якому Олег Псюк повертається в Україну, додому.
Ролик був підкріплений потужною рекламною кампанією. Борди, на яких Олег та КилимМен зустрічають глядача у дворі житлового району Manhattan, з’явилися по-всьому Івано-Франківську.