Жертви торгівлі людьми стали працівниками місяця у соціальній рекламі
26 Жов 2022, 17:17

Жертви торгівлі людьми стали працівниками місяця у соціальній рекламі

Бути названим співробітником місяця є компліментом для старанних працівників будь-якої компанії. Проте кампанія, організована Міжнародною організацією з міграції, спрямована на те, щоб показати, що працівники, які стали жертвами торгівлі людьми, не мають вибору щодо того, наскільки старанно вони працюють, що вони роблять і як довго.

Соціальна кампанія TBWA\Dublin спрямована на те, щоб продемонструвати, наскільки поширена торгівля людьми в Ірландії, із попередженням, що жертви офіційно не ідентифікуються.

За даними сайту blueblindfold.ie, який бореться із торгівлею людьми в країні, за останні п’ять років у країні було виявлено 318 жертв. Однак дані показують, що це число може становити понад третину (38%), жертви яких стикаються із сексуальною експлуатацією, домашнім рабством та примусовим шлюбом.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Лаліні Верасамі, голова місії МОМ в Ірландії, заявила: «Торгівля людьми — це прихований злочин, який вчиняється в Ірландії, і жертвам може бути складно уникнути ситуацій експлуатації або почуватися впевнено, щоб звернутися за допомогою. Це означає, що громадськість має знати, що це відбувається, і знати, як виявити ознаки, повідомити про підозру чи отримати додаткову інформацію».

Кампанія проводиться двома 30-секундними роликами під назвами «Joseph» та «Natalia», в яких кожен герой ролика стоїть у центрі рамки під назвою «Employee of the Month». Ролики пояснюють труднощі, із якими стикається кожна жертва. Також наведено інструкції, щоб повідомити про трафік через веб-сайт кампанії.

Дес Крідон, виконавчий креативний директор TBWA\Dublin, пояснив: «Ця кампанія присвячена тому, як торговці людьми наживаються на стражданнях своїх жертв, перекручуючи ідею зайнятості. Використовуючи повсякденну мову нагород та визнання співробітників, ми хотіли підкреслити нелюдяність, яку жертви змушені терпіти, але дуже реально і зворушливо».

Для підтримки обміну повідомленнями також було випущено дві друковані реклами із зображенням кожного персонажа.

Розкажіть друзям про новину