Uber Eats показав, що буде, якщо на Хелловін закінчаться цукерки
19 Жов 2022, 17:27

Uber Eats показав, що буде, якщо на Хелловін закінчаться цукерки

Новий короткометражний фільм жахів від Uber Eats розповів про моторошні традиції Хелловіну.

Цей фільм звертає увагу глядача двома способами: акторка та співачка Кеке Палмер і безліч прихованих промокодів зі знижкою, люб’язно наданих Uber Eats.

Фільм, створений спільно з агентством Kamp Grizzly, розповів повчальну історію про ціну непідготовленості в одне з найбільших свят року.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Uber Eats включив приховані промокоди на цукерки та інші предмети першої необхідності вартістю до 500 доларів. Загалом у майже чотирьохвилинному фільмі зібрано знижок на 1 мільйон доларів. Бренд попередив, що деякі коди — лише приманка.

https://www.youtube.com/watch?v=nJfMGntAs9k&ab_channel=UberEats

Користувачі повинні перейти на вкладки “Рекламні акції” в меню “Облікові записи”. Там вони можуть додати кожен код, щоб побачити його значення. Код, який забезпечує найбільшу економію, автоматично застосовуватиметься до всіх замовлень при оформленні замовлення. Кожна людина, яка має право на участь у програмі, може заощадити до 830 доларів.

«Don’t Run Out» продовжує місію Uber із привернення більшої уваги споживачів до своїх пропозицій, крім доставки з ресторанів.

Розкажіть друзям про новину