Тихий крик та багато зеленого: веселі ролики запропонували послуги страхової компанії
17 Жов 2022, 17:09

Тихий крик та багато зеленого: веселі ролики запропонували послуги страхової компанії

Онлайн-страхова компанія Roojai випустила два ролики в рамках своєї кампанії «Ads That Save You», розробленої BBDO Bangkok. Кожна реклама, знята одним із найкращих режисерів Таїланду.

Перша реклама під назвою «This Ad Saves Your Emotions» заснована на дослідженнях, в яких говориться, що зелені кольори з довжиною хвилі від 505 до 550 нанометрів можуть розслабити нервову систему, створюючи заспокійливу атмосферу.

У другій рекламі «This Ad Saves Your Ears» гучна музика, закадровий голос і раптові шуми приглушені, щоб врятувати вуха глядачів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Ми дозволяємо клієнтам вибирати план страхування, який відповідає їхньому способу життя, та додаткові переваги, які допомагають клієнтам заощадити більше під час поїздки, і при цьому вони також можуть заощадити гроші, не сплачуючи за непотрібні послуги», — Ніколя Факе, генеральний директор та засновник Roojai Company Limited, йдеться у повідомленні.

«Наша остання кампанія та серія рекламних роликів дозволяють нам повідомляти про те, за що ми виступаємо, новими та захоплюючими способами».

Щоб справді донести ці ідеї до глядачів, агентство зробило все можливе, щоб повідомити свої висновки. Для «This Ad Saves Your Emotions» компанія BBDO Bangkok використовувала більше 50 відтінків зеленого в діапазоні від 505 до 550 нанометрів. «Наша команда ніколи не звучала так нудно, ніж коли ми провели тиждень, обговорюючи відтінки зеленого в нанометрах», — поділився у своїй заяві головний креативний директор BBDO Bangkok Тасорн Буньянейт.

Те саме рішення було застосовано до другого ролика, який повинен був видалити будь-який потенційно небезпечний звук, але при цьому створити зручний для глядача досвід.

«Ми вирішили записати шепіт за кадром за допомогою бінаурального мікрофона, вперше в Таїланді», — сказав Буньянейт. «Хоч голос здавався тихішим, гучність така ж, як і у звичайній рекламі, щоб люди не думали, що їхній телефон, ноутбук чи телевізор зламані».

Розкажіть друзям про новину